שתף קטע נבחר

החינוכית של גלאי תקשורת

משרד יחסי הציבור גלאי תקשורת זכה במכרז של הטלוויזיה החינוכית ויטפל ביחסי הציבור של הערוץ. גלאי תקשורת התמודד מול חמישה משרדים וכאמור, זכה במכרז. המשרד ילווה את תהליך המיתוג מחדש של הערוץ הצפוי בחודש ספטמבר ויכלול לוגו חדש, שינויים בלוח המשדרים, ושימת דגש על השם "23 חינוכית" כערוץ הבית של הטלוויזיה החינוכית , המיועד לכל המשפחה ומפולח לפי רצועות גילאים לאורך כל שעות היום. לגלאי תקשורת ניסיון ביחסי ציבור בתחום המדיה , המשרד מטפל ביחסי הציבור לפסטיבל הטלוויזיה והקולנוע בראש פינה, ערוץ טבע הדברים, רדיוס 100FM. השנה השיק המשרד את ערוץ PRIVATE BLUE המשודר ב HOT.

***

 

חברת ראלקו סוכנויות, יבואנית שארפ וזנוסי בישראל בשיתוף מכללת ר"ג פותחים בי"ס להכשרת אנשי מכירות למותגים- קורס H.V.S אקדמיה (high value school). הלימודים בביה"ס להכשרה לאנשי מכירות למותגים יכללו כ-72 שעות לימוד ב-12 מפגשים חודשיים במהלכם תועבר הכשרה כשהנושא המרכזי הוא שיווק ומכירות "מותגי יוקרה" לעומת "מותגי מחיר", פסיכולוגיה של לקוח, אפקטיביות בינאישית, סדנת התגברות מפחד, אמנות בטיפול בהתנגדויות, פיתוח מיומנויות רגשיות, המעבר ממוצר למותג וסימולציות שיווק מותגים בטלוויזיה במעגל סגור.

***

 

זוהר חוצות זכתה במכרז פרסום על גבי תחנות ולוחות מפה בעיר חיפה עם כ-700 פני פרסום. בנוסף זוהר חוצות זכתה במכרז פרסום על גבי תחנות ולוחות מפה בעיר מודיעין המאוחדת הכוללת את מכבים, רעות. בשני המכרזים התמודדה זוהר חוצות מול מקסימדיה. כיום לחברת זוהר חוצות כ-5000 פני פרסום ב-46 ערים וישובים מרכזיים ברחבי המדינה.

 

 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים