שתף קטע נבחר

פרומרקט הפיקה קמפיין כחול-ירוק לתמיכה בהתנתקות

הקמפיין הגרפי בנוי סביב סמל המשלב את צבעי דגל ישראל והדגל הפלסטיני

קבוצת אזרחים יוצאת בקמפיין גרפי כחול וירוק הבנוי סביב סמל המשלב צבעים הלקוחים מהדגל הישראלי ומהדגל הפלסטיני. הסמל מייצג שתי מדינות עצמאיות המפורדות על ידי גבול ברור.

 

הקמפיין בהפקת פרומרקט נולד במטרה לאחד את תומכי ההתנתקות. היוזמה אינה מזוהה עם מנהיג, מפלגה, תוכנית או מפה ספציפיים, אלא מייצגת את הישראלים שרוצים בהתנתקות.

 

במשך מספר שבועות יצאו צוותים של אזרחים לצמתים הומות ברחבי הארץ, יחלקו עלונים וידביקו סטיקרים לרכבים. כמו כן, יוצבו שלטים של הסמל ברחבי הערים המרכזיות ויחולקו מוצרים הנושאים את הסמל.

 

לטובת הקמפיין הקימה מחלקת האינטראקטיב של פרומרקט אתר אינטרנט שכתובתו www.harov.com.

 

 

 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים