שתף קטע נבחר

פרטנר: גייסנו 35 אלף מנויים לדור השלישי

איריס בק: החברה מצפה לראות בקרוב גידול בקצב גיוס הלקוחות. תעלה קמפיין חדש ותשיק חבילות תוכן מיוחדות לדור השלישי

איריס בק, סמנכ"ל השיווק של פרטנר, דיווחה היום (ב') כי חצי לאחר השקת שירותי הדור השלישי - גייסה החברה 35 אלף מנויים לשירותים אלו.  לדברי בק, החברה מצפה לראות בקרוב גידול בקצב גיוס הלקוחות, אם כי בינתיים קצב ההצטרפות הוא קבוע ומשביע רצון.

 

לדברי בק, במטרה לגרום לכך שיותר

לקוחות יצטרפו כמנויים של הדור השלישי תשיק פרטנר בשבוע הקרוב מגוון חבילות תוכן לבחירת הלקוחות שיוזילו את השימוש בשירותים המתקדמים של הדור השלישי. במקביל, תעלה פרטנר קמפיין נוסף לשירותי הדור השלישי. בנוסף, תשיק פרטנר בקרוב 3 מכשירי דור שלישי חדשים.

 

מתחרותיה של פרטנר, סלקום ופלאפון, דיווחו השבוע אף הן על מספר מנויי הדור השלישי שגוייסו על ידן. לפלאפון כ-20 אלף מנויים כאלה ויוסי לובטון, סמנכ"ל השיווק של סלקום, אמר השבוע כי "עד היום נהנים כ-40,000 לקוחות סלקום משירותי וידיאו ושירותי דור שלישי בפריסה כלל ארצית".

 

כאשר השיקה פרטנר את הדור השלישי, בסוף נובמבר 2004, אמרה בק כי "החל מהיום אנחנו חברת דור שלישי - זהו המוצר המרכזי אותו אנחנו מעוניינים למכור ובו אנחנו רואים את רוב לקוחותינו בעתיד. שמנו לעצמנו יעדים אגרסיביים ביותר לגיוס מנויים לדור השלישי". היעד שהציבו אז ראשי החברה היה מאות אלפי לקוחות בתוך שנה. לא ברור אם הם יעמדו בו, אבל הקצב מבחינתם הוא כאמור "משביע רצון".

 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים