שתף קטע נבחר

יטבתה פונה לבני 18-35 עם משקאות חלב בקרטונית

משיקה טעמים חדשים בסדרת משקאות בקרטוניות חצי ליטר: קפה ומילקשייק מוקה, הפונים לקהל בוגר

מחלבת יטבתה ממקדת פעילות בתחום משקאות החלב בפנייה לקהל בוגר בגילאי 18-35. במטרה להגיע לקהל בוגר יותר מבני נוער שצורכים משקאות שוקו, משיקה המחלבה סדרת משקאות חלב בקרטוניות ½ ליטר בטעמים חדשים: קפה ומילקשייק מוקה. עד כה שווקו בקרטוניות ½ ליטר הטעמים שוקו ומוקה. מחיר הקרטונית יעמוד על כ-5 שקלים.

 

במקביל, מבטלת החברה את טעם הווניל ששווק בבקבוק 250 מ"ל,מחוסר ביקוש, ומשאירה רק את טעם השוקו בבקבוק.

 

תמיר מלמוד, מנהל השיווק של יטבתה, אמר כי "משקאות החלב נצרכים בעיקר על ידי בני נוער וילדים. ממחקר שנעשה, בקרב קהל צרכנים מבוגר יותר בגילאי 18 ומעלה, נמצא כי הם מעדיפים לצרוך משקאות חלב באריזות קרטון ½ ליטר, זאת הודות לכמות ולנוחות השימוש".

 

מחלבת יטבתה מובילה את שוק משקאות החלב עם נתח שוק של 64%.

 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
יטבתה. משקאות חלב בקרטונית חצי ליטר
מומלצים