שתף קטע נבחר

אחרי חצי שנה - קדמי פורש מבאומן בר ריבנאי

יעקב קדמי פורש ממשרד הפרסום ככל הנראה על רקע חוסר הסכמה לגבי מהות תפקידו כמנכ"ל. הערכות: יחזור לתפקיד שיווקי בתחום התקשורת

יעקב קדמי, מנכ"ל משרד הפרסום באומן בר ריבנאי, פורש מתפקידו חצי שנה בלבד אחרי שמונה. מבאומן סירבו להגיב על הידיעה. ההערכות הן היא קדמי יחזור לפעילות בשוק התקשורת הבינלאומית, לאחר שבתפקידו האחרון כיהן כבכיר בשיווק בחברת האצ'יסון - בעלת המניות העיקרית של פרטנר.

 

הרקע לפרישה של קדמי מבאומן-בר ריבנאי זמן קצר כל כך לאחר מינויו, הוא ככל הנראה קצרים בינו לבין הבעלים של המשרד, ואי הסכמה בינו לבינם לגבי תפיסת תפקיד המנכ"ל במשרד פרסום. במקומו של קדמי ינהלו כעת את המשרד משה גאון, ששימש כמנכ"ל עד דצמבר האחרון, ויורם באומן, המשמש גם כיו"ר הקבוצה.  

 

קדמי הוא איש שיווק מוערך, וכניסתו לתפקיד מנכ"ל של משרד פרסום גדול לוותה בלא מעט הרמת גבות בענף. קדמי הוא האחראי, בשיתוף עם עמיקם כהן, לכניסת המותג פרטנר לארץ ולהצלחתו.

 

באומן בר ריבנאי הוא משרד הפרסום השני בגודלו בישראל, לאחר מקאן אריקסון. על פי נתוני יפעת בקרת פרסום, היקף התקציבים של המשרד ב-2004 עמדו על 61 מיליון דולר. עם לקוחות המשרד נמנים פרוקטר & גמבל, פלאפון, סופר פארם, מפעל הפיס, ברק 013 ו-HOT.

 

 

 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים