שתף קטע נבחר

כלב בריא כמו שור

תקציב הפרסום של חברת הילס סאיינס דיאט, יבואנית מזון לבעלי חיים, עובר מזרמון-גולדמן לדובצקי-זקס-אוברוצקי. ההיקף השנתי של תקציב הפרסום נאמד בכמיליון שקל. החברה יוצאת בקמפיין פרסומי בהיקף של 200 אלף דולר. הקמפיין כולל תשדירי חסות בטלוויזיה וברדיו, שלטי חוצות ופרסום על גבי אוטובוסים תחת הסיסמא "בריא כמו שור".

***

 

האגודה למען החייל מקיימת לראשונה הפנינג ענק עבור עשרות אלפי המתגייסים החדשים. פסטיבל "יותר 2005" יכלול מתחמים שונים של פעילות אתגרית, אטרקציות, דוכני אוכל של מסעדות ידועות, מסיבות והופעות אומנים. הפסטיבל יעניק למתגייסים החדשים היכרות מוקדמת עם חיילות צה"ל. המתגייסים יוכלו לקבל מידע מנציגי כל חילות צה"ל על כל האפשרויות העמודות בפניהם, זכויותיהם במהלך השירות וליהנות משפע פעילויות. "פסטיבל יותר" מתקיים במסגרת פרויקט למען מתגייסים של "מועדון יותר", מועדון הטבות וההנחות לחיילים של האגודה למען החייל. הפסטיבל יתקיים השנה ב-5 ביולי, יום שלישי, החל מ-16:00 ועד חצות, בספורטק בת"א.

***

 

תחרות "האריה השואג", האירוע השנתי של ענף יחסי הציבור והדוברות, תתקיים השנה ב-1 ביולי באולם הקאמרי בתל אביב. במהלך האירוע יבחרו עבודות יחסי הציבור המצטיינות של השנה. לתחרות הוגשו עשרות עבודות בקטגוריות שונות, ואחת מהן תזכה לתואר "קמפיין השנה" ביחסי ציבור. אורח הכבוד של הערב יהיה נשיא האיגוד הבינלאומי ליחסי ציבור, הברון צ'ארלס ואן דר סטרטן. האירוע מתקיים בחסות יפעת המרכז למידע תקשורתי , תאטרון הקאמרי, שטראוס-עלית, כלל חברה לביטוח, כנען פרסום בתנועה, נטוויז'ן, תפוז, ארטרא בע"מ , גולדפארב פתרונות תקשורת ותדמית בע"מ,ו אמדור-כיוונים. בראש צוות השופטים שיבדוק את העבודות שהוגשו לתחרות ניצב הפרופסור וילציק ליהמן שמואל ראש המחלקה למדעי המדינה באוניברסיטת בר אילן, ומנהלים בכירים ובהם מנכ"ל אל על לשעבר עמוס שפירא ואלי גידור.

 

 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים