שתף קטע נבחר

קמפיין של ביומט זכה בפרס הגרנד פרי בפסטיבל קאן

הקמפיין לאבקת הכביסה ביומט של פרוקטר אנד גמבל, שהתמודד בקטגורית המדיה, זכה בפרס הגדול מבין יותר מ-140 קמפיינים אחרים

קמפיין ישראלי זכה לראשונה ישראל בפרס הגדול – הגרנד פרי - בפסטיבל הפרסום הבינלאומי בקאן.

 

מדובר בקמפיין הפרסום לאבקת הכביסה ביומט של חברת פרוקטר אנד גמבל, שהתמודד בקטגורית המדיה וזכה בפרס הגדול מבין למעלה מ-140 קמפיינים אחרים, שהיו מועמדים בקטגוריה. בין הקמפיינים שהתמודדו ניתן למנות קמפיינים לברגר קינג מארה"ב, קמפיין לנייקי מאנגליה, קמפיין לפונטיאק מארה"ב, קמפין להיינץ מאוסטרליה ועוד.

 

ביומט הנה הנציגה היחידה של ישראל, שהגיעה לשלבי הגמר בתחרות השנה.

 

עיקר הפעילות, אותה יזם משרד הפרסום החרדי- 'טריו' של אדלר חומסקי & ורשבסקי, GREY ISRAEL נסב סביב פעילות ייחודית, שערכה החברה בקרב המגזר החרדי, במסגרתה נאספו בגדים ישנים שנתרמו על ידי הציבור באמצעות משאיות ממותגות של החברה.

 

הבגדים כובסו בעזרת ביומט ומיד לאחר מכן נתרמו לארגון החסד "יד חדוה". הפעילות יצרה באזז תקשורתי במגזר כולו שהפך לשיחת היום. פעילות זו גובתה במסע יחסי ציבור רחב היקף, הותירה רושם בקרב צרכני המגזר, וסייעה בהכפלת נתח השוק של המותג.

  

הקמפיין לביומט התחרה בקטגורית 'המדיה', באמצעות "מדיהקום"- חברת המדיה של משרדי הפרסום גלר נסיס ואדלר חומסקי.

  

סופי בלום, מנהלת פרוקטר אנד גמבל ישראל, אמרה כי "זכיית קמפיין ביומט בפרס הגרנד פרי בתחום המדיה היא נקודת ציון רבת סיפוק עבורנו. הזכייה בפרס מוכיחה לנו שוב, שכאשר מעמידים את הלקוח במרכז, ומתמקדים בצרכיו האמיתיים, זוהי הדרך הנכונה להצלחה – הן בסיפוק צרכי הלקוח וכתוצאה מזה בהגדלת נתח השוק של המותג."

 

ג'ים סטנגל, סמנכ"ל השיווק העולמי של פרוקטר אנד גמבל, אמר כי "הזכייה בקאן היא תמריץ לחדשנות בתחום התקשורת והשיווק של P&G. זו השנה השלישית שלנו בקאן, ואנו ממשיכים לשאוב השראה מן העבודות אשר הוכרו בקאן כטובות בעולם בתחום זה".

 

 

 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים