שתף קטע נבחר

P&G תנסה לשווק את הד אנד שולדרס כמותג טיפוח

בלעדי: החברה משקיעה 2.5 מיליון שקל באסטרטגיית פרסום חדשה, שתשים דגש על היתרונות הקוסמטיים של השמפו. מנהל המותג, יוסי אביטל: אנשים תופסים את הד אנד שולדרס כמותד לטיפול בקשקשים אבל לא כמטפח השיער

פרוקטר אנד גמבל מאמצת אסטרטגיית שיווק ופרסום חדשה למותג השמפו הד אנד שולדרס, במטרה לתקשר אותו כמותג לטיפוח השיער. כך נודע ל-ynet. האסטרטגיה החדשה שמה דגש על היתרונות הקוסמטיים של המותג ומגוון סוגי השמפו המתאימים לטיפוח וטיפול בסוגי שיער שונים. פרוקטר תשקיע במהלך כ-2.5 מיליון שקל ותעלה קמפיין טלוויזיוני באמצעות משרד הפרסום באומן בר ריבנאי.

 

מנהל מותג הד אנד שולדרס, יוסי אביטל, אמר כי "ממחקרים שערכה החברה העלו כי הד אנד שולדרס נתפס בעיני הצרכנים כמותג מוביל לטיפול בקשקשים, אבל אינו נתפס כמותג המטפח את השיער".

 

הקמפיין צולם בישראל, וזאת לאחר שבמשך מספר שנים יובאו פרסומות המותג מחו"ל. הקמפיין האחרון שצולם בארץ היה עם הדוגמנית נועה תשבי ולפניו העלתה החברה את הקמפיין בכיכובו של אלי אוחנה. הקמפיין יעלה בימים הקרובים בטלוויזיה ובעיתונות, תחת הסיסמא: "הד אנד שולדרס. לא תאמיני שזה שמפו נגד קשקשים".

 

סרטון הטלוויזיה יציג שתי חברות המתאמנות בחדר כושר, האחת מקנאה בשנייה בגלל השיער שלה ומופתעת לגלות שמדובר בהד אנד שולדרס.

 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
הד אנד שולדרס. מחליף אסטרטגיה
מומלצים