שתף קטע נבחר

פיצה מטר עוברת למקררים של רשתות השיווק

חברת נטו קיבלה את הזיכיון החברה לשימוש במותג פיצה מטר . צופה גידול של 20% בנתח החברה בשנה הקרובה

פיצה מטר עוברת למקררים של רשתות השיווק ולמקפיאים הביתיים. קבוצת נטו, שקיבלה באוקטובר 2004 את הזכיון לשימוש במותג פיצה מטר תחת פעילות חברת שלושת האופים, תתחיל לשווק פיצות קפואות ביתיות במותג "פיצה מטר" לשוק הקמעונאי.

 

בשלב ראשון תשווק שלושת האופים במקפיאים פיצה רבע-מטר מרגריטה, שנמכרת במשקל 400 גרם במחיר של 20-22 שקל.

 

בנטו צופים, כי שיווק פיצה מטר יגדיל את מכירות חברת שלושת האופים במעל ל-20% בשנה הקרובה. על פי נתוני נילסן, שוק הפיצות הקפואות מוערך בכ- 120 מיליון שקל בשנה המהווים כ-5,000 טון.

 

רון סגל, מנהל השיווק של נטו, מסר כי "שוק הפיצות הקפואות נהנה בשנתיים האחרונות משיעורי גידול דו-ספרתיים, בעיקר על חשבון צריכת פיצה מפיצריות". לדבריו, מתחילת שנת 2005 מורגשת התמתנות בהתפתחות הקטגוריה, בד בבד עם החרפת התחרות על ליבו של הצרכן.

 

עוד הוסיף סגל, כי השקת המותג פיצה מטר הוא השלב הבא בהתפתחות הקטגוריה לתחום הפרימיום. "לראשונה יוכל הצרכן לצרוך בבית פיצה קפואה הזהה לחלוטין לפיצה מפיצרייה בכל הפרמטרים ובייחוד בפרמטרים של טריות ואיכות", אמר. "מהלך זה יגדיל את ההתנסות והמעבר לצריכת פיצות קפואות בקרב צרכנים שנמנעו מכך, ויצור העדפה בקרב הצרכנים המסורתיים של הקטגוריה".

 

שלושת האופים מתמחה בתחום המאפים הקפואים. תחת המותג נמכרים בורקס, בצקים, ג'חנון ומלאווח, מאפים מטוגנים ופיצות.

 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
פיצה מטר. עכשיו במקרר הביתי
מומלצים