הוגשה בקשה לתביעה ייצוגית נגד ברק בחשד להטעייה
התובעת היא לקוחה הטוענת כי כי קו הטלפון שלה משוייך לברק, אך להפתעתה התברר לה כי ברק מחייבת אותה בהתאם לתעריפי לקוחות מזדמנים ולא מנויים.
בקשה לאישור תביעה ייצוגית נגד חברת ברק הוגשה אתמול לבית המשפט המחוזי בתל-אביב בטענה לגביית יתר והטעיה.
התובעת, אריאלה הילרוביץ, טוענת באמצעות עו"ד שחר ולר, כי קו הטלפון שלה משוייך לברק, אך להפתעתה התברר לה כי ברק מחייבת אותה בהתאם לתעריפי לקוחות מזדמנים ולא מנויים.
לפיכך טוענת התובעת כי ברק הטעתה את הצרכנים, וגרמה להם להאמין כי פעולת השיוך הופכת אותם למנויים. לדבריה, הלקוחות המזדמנים משלמים על דקת שיחה לחו"ל תעריף גבוה יותר מהתעריף המשולם על ידי המנויים.
ברק לא מסרה את תגובתה לבית המשפט. דוברת ברק מסרה בתגובה כי "התביעה לא הגיעה לידינו. אנו מאמינים שבית המשפט יפריך באופן חד וברור תביעה שמקורה בפרסום עיתונאי שיש לנו השגות עליו".
"מטעה את הצרכנים"
מומלצים