שתף קטע נבחר

קום איל פו: נשים קונות מנשים

חברת קום איל פו מיתגה את רכביה עם המותג "נשים קונות מנשים", מדריך ארצי לעסקי נשים. מיתוג הרכבים הוא חלק מקמפיין תקשורתי ופרסומי המלווה את הוצאת המדריך הארצי לעסקי נשים, הראשון מסוגו בישראל. חברת קום איל פו יזמה את הוצאת המדריך בו מופיעות, בין השאר, מאלפות כלבים וחתולים, עורכות דין, מורות לנהיגה, מבשלות, רופאות, נהגות מוניות, מטפלות ועוד, מרחבי הארץ. קום איל פו מימנה את הוצאת המדריך בסך של 180 אלף שקל. הרכבים שמותגו כוסו במדבקות ענק עליהן מופיעות דמויות מאוירות של נהגת מונית, עובדות בקידוח ושוזרת פרחים. עלות המיתוג עמדה על 15 אלף שקל.

***

 

עופר שמואלי מונה לתפקיד יועץ חיצוני בתחום השיווק בפרטנר תקשורת. שמואלי (33) מביא עימו ניסיון רב בתחום התקשורת והכתיבה העיתונאית. בחמש וחצי השנים האחרונות היה לשמואלי טור שבועי, "יד ימינך", המוקדש לתעשיית הסלולר בעיתון ידיעות אחרונות. שמואלי כתב שני ספרים אודות תעשיית הסלולר: "מהפכת הסלולר" ו"3G הדור השלישי ומעבר", הוא המייסד והעורך של מגזין הסלולרMobile World ועורך וכתב ערוץ הסלולר של Ynet" סלולר וניידים".

***

 

רשת הויטמינים ותוספי התזונה GNC תעניק חסות לתוכנית "מכת מדינה" בערוץ ביפ - ערוץ הצחוק, תוכנית סאטירה אקטואלית המשלבת ליגת היאבקות. התוכנית תעלה במוצאי שבת 16/7 בשעה 22:00 ואחרי כן תשודר מדי מוצאי שבת. במסגרת החסות תעניק רשת GNC הספקה שוטפת של מוצרי הספורט הייחודיים של החברה וייעוץ שוטף למתאבקים. השווי הכספי של החסות נאמד באלפי שקלים.

 

 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים