דן אנד ברדסטריט תקים את המרכז הישראלי לנתוני אשראי
קיבלה השבוע את רישיון משרד המשפטים לאיסוף ואספקת מידע פיננסי על לקוחות פרטיים. תספק לחברות וארגונים העובדים עם לקוחות פרטיים מידע פיננסי על הלקוח
דן אנד ברדסטריט ישראל הקימה את המרכז הישראלי לנתוני אשראי צרכני, לאחר שקיבלה השבוע את רישיון משרד המשפטים לאיסוף ואספקת מידע פיננסי על לקוחות פרטיים.
מעקב לקוחות שיסייע לחברות לנהל תיקי לקוחות ולעקוב אחר שינויים במצבם הפיננסי וכן כלים מתקדמים לקבלת החלטות. החברה תעמיד בנוסף לרשות לקוחותיה גם שירותי ייעוץ של מומחים מהארץ ומחו"ל.
באמצעות המרכז תספק החברה לחברות וארגונים העובדים עם לקוחות פרטיים מידע פיננסי על הלקוח, באמצעות מגוון דוחות וכלים מתקדמים שיספקו תמונה מלאה על מצבו הפיננסי של הלקוח, שירות
שאלות ותשובות
כיצד שירות נתוני אשראי ישפיע על האזרח
המרכז הישראלי לנתוני אשראי צרכני מקבוצת D&B ישראל עונה על שאלות נפוצות של צרכנים בנושא חוק שירות נתוני אשראי
אספקת המידע באמצעות המרכז לנתוני אשראי, תחל לאחר שיאספו במערכות החברה נתונים היסטוריים מספקים שיאפשרו מתן תמונת מצב משקפת ואמינה על מצבו הפיננסי של האזרח.
מנכ"ל דן אנד ברדסטריט, ראובן קובנט, אמר כי יישומו של חוק שירות נתוני אשראי יביא למהפכה בשוק הישראלי שתפעל הן לטובת העסקים והן לטובת הצרכנים.
באמצעות המרכז לנתוני אשראי צרכני תוכל החברה לסייע לחברות ועסקים לשפר את יכולתם להעריך את סיכוני האשראי ללקוחות פרטיים. שימוש בנתוני אשראי יכול לסייע לעסק בקבלת החלטות לגבי כדאיות גיוס לקוח, קביעת מסגרות אשראי ללקוח, התקשרות באמצעות הוראת קבע או צ'קים, פוטנציאל מכירה ללקוח ועוד. כמו כן המרכז יאפשר לקבל מידע על מועמדים לתפקידים רגישים.
לדברי קובנט, המידע שתאסוף החברה על הצרכן הפרטי יכלול נתונים לגבי חובות שלא שולמו, חשבונות מוגבלים, פשיטות רגל, וצווי הוצאה לפועל. כמו כן, ייאסף מידע חיובי על הלוואות ששולמו במועדן ומסגרות אשראי שבהן עומד הלקוח. המידע החיובי יאפשר ללקוחות "טובים" להגביר את יכולת המיקוח מול הגופים המעניקים אשראי ולזכות בתנאים טובים יותר.
כרטיסי אשראי. מסתכלים על הנתונים שלנו
צילום: גלית קוסובסקי
מומלצים