שתף קטע נבחר

השקת פרטנר - המהלך השיווקי המצטיין ב-5 השנים האחרונות

כך נקבע בתחרות אפי 2005 לפרסום ושיווק אפקטיבי. פרויקט דגל אורות התקווה של עמותת עלם נבחר כמהלך השיווקי המצטיין של 2005. פרטנר זכתה בקטגוריית אפי פלטינום למהלכים ארוכי טווח

השקת רשת Orange בישראל של חברת פרטנר תקשורת הוכרזה כמהלך השיווקי המצטיין שהוכיח אפקטיביות והישגים יוצאי דופן בין השנים 1999-2004.  פרטנר הוכרזה הערב (ה') כזוכה במהלך הפרסומי-שיווקי המצטיין בתחרות EFFIE AWARDS 2005 - תחרות הפרסום והשיווק האפקטיבי, וזכתה במקום הראשון בקטגוריית אפי פלטינום. להשקת הרשת בארץ היה אחראי משרד הפרסום שלמור אבנון עמיחי.

 

פרויקט "דגל אורות התקווה" של עמותת עלם, באמצעות משרד הפרסום גיתם/BBD נבחר כמהלך השיווקי המצטיין של שנת 2005.  

 

לתחרות הוגשו השנה 50 עבודות ו-18 מהן עלו לגמר. בתחרות נבחנות שש קטגוריות: מזון, מוצרי צריכה שהם לא מזון, מוצרי צריכה לא מתכלים, פיננסים תקשורת ומחשוב ולראשונה התווספו השנה קטגוריית מלכ"רים (מגזרי ציבור ואחריות חברתית) ואפי פלטינום – הישגים לאורך זמן. בכל קטגוריה שלושה זוכים.

 

במקום השני, אחרי פרטנר, זכה המהלך השיווקי-עסקי של חברת סלטי צבר שהפכה מחברה מספר שתיים חלשה למובילת שוק חזקה בתחום הסלטים. משרד הפרסום של צבר: מקאן אריקסון. במקום השלישי בקטגוריית פלטינום זכה המהלך של חברת חוגלה קימברלי שההכפילה את נתח השוק של חיתולי Huggies. משרד הפרסום של חוגלה הוא מקאן אריקסון.

 

בקטגוריית מוצרי צריכה מתחום המזון הגיע למקום הראשון המהלך השיווקי-עסקי של טמפו להחזרת הבירה השחורה לשולחן המשפחתי. משרד הפרסום: מקאן אריקסון. המהלך השיווקי להשקת מיונס אסם 5% שנעשה באמצעות גיתם/BBDO הגיע למקום השני בקטגוריה ובמקום השלישי זכה המהלך לבניית קליק, של חברת יוניליוור, כמותג מוביל בשוק החטיפים המתוקים, שנעשה באמצעות משרד הפרסום באומן בר ריבנאי.

 

בקטגוריית מוצרי צריכה שאינם מזון הגיע למקום הראשון המהלך של פרוקטר אנד גמבל לאבקת כביסה טייד: יש לבן שאחראי לו משרד הפרסום גלר נסיס D`Arcy. את המקום השני והשלישי תפסו שני מהלכים של חברת מוצרי הניקוי רקיט בנקיזר למוצרים סיליט באנג וקולון. המהלך של סיליט נעשה באמצעות משרד הפרסום JWT ושל קולון באמצעות יורו תל אביב.  

 

בקטגוריית מוצרי צריכה לא מתכלים זכה המהלך של צ'מפיון מוטורס להשקת רכב Audi A6 Quattro החדשה במקום הראשון. משרד הקד"מ שהיה אחראי להקשה: מולטי קד"מ. למקום השני הגיעה חברת האופנה הוניגמן עם המהלך הוניגמן נשים – Shopping is Evrything באמצעות משרד הפרסום גלר נסיס D`Arcy. חברת יורוקום זכתה במקום השלישי עם מהלך נוקיה – שנת הצעירים, אף הוא נעשה על ידי גלר נסיס. 

 

בקטגוריית פיננסים, שירותים, תקשורת ומחשוב זכתה במקום ראשון חברת פלאפון עם המהלך השיווקי: המהפך - לא רק שנעשה באמצעות משרד הפרסום באומן בר ריבנאי. המהלך השיווקי-עסקי של חברת פז להשקת המתחם הקמעונאי Yellow באמצעות מקאן אריקסון זכה במקום השני והמהלך של אל על, קונקט – הרחבת רשת הנתיבים ללקוחות, אף הוא באמצעות מקאן אריקסון זכה במקום השלישי בקטגוריה.

 

המהלך אורות התקווה של עלם, שהוכרז כמהלך השיווקי הטוב של השנה, זכה במקום ראשון גם בקטגוריית המלכ"רים, מגזר ציבורי ואחריות חברתית. למקום השני הגיע המהלך של החברה להגנת הטבע להגדלת מספר החברים, באמצעות משרד הפרסום אהרוני סטוליאר. בנק הפועלים הגיע למקום שלישי עם המהלך "תקרא תצליח" שעשה עבורו משרד הפרסום גיתם BBDO.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: אלעד גרשגורן
אורות התקווה. הפרויקט המצטיין של השנה
צילום: אלעד גרשגורן
מומלצים