שתף קטע נבחר

שופרסל תשקיע 250 אלף שקל בשיווק עדשות מגע

החלה במהלך להכנסת עדשות מגע חד פעמיות לסניפי הרשת

שופרסל החלה במהלך להכנסת עדשות מגע חד פעמיות וקצרות טווח של המותג חניתה, ל- 22 בתי המרקחת של הרשת. לדברי אלי גידור, סמנכ"ל הסחר של הרשת, בכוונת שופרסל להשקיע כ-250 אלף שקל בהחדרת המוצר ובשיווקו.

 

גידור ציין, כי "תחום האופטיקה מגלגל כ-1.1 מיליארד שקל בשנה, ותחום עדשות המגע מהווה כ-12% ממנו ונמצא במגמת גידול בשלוש שנים האחרונות. כתוצאה מכניסה מואצת של תחום העדשות החד פעמיות, ירידת מחירים של מוצרים אלו והרחבת מעגל המתנסים בפתרון אופטי מסוג זה, החליטה שופרסל כחלק מאסטרטגיית מיצוב הרשת להיכנס גם לתחומי NEAR FOOD במטרה לנגוס חלק נכבד מהשוק".

 

בשלב ראשון נמכרות ברשת עדשות מגע יומיות, עדשות חודשיות ועדשות מגע צבעוניות מסדרת Rainbow.

 

 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים