שתף קטע נבחר

גיתם משחק ביליארד

משרד הפרסום גיתם BBDO קיבל את התקציב הפרסום של איגוד הביליארד הישראלי (ISPA). במשרד ינסו להציג את הביליארד לא רק כבילוי חברתי, אלא כתרבות של ספורט תחרותי, שהחל באנגליה לפני יותר ממאה שנה. בשלב ראשון עיצבו במשרד לוגו חדש ובשלב הבא יעלו גם מודעות באינטרנט ובעיתונות. מטרת הקמפיין להעלות את הביליארד למודעות ולהסביר, שהוא משחק עם מורשת ולא רק משחק בארים.

 

בכירי המשק בתחום השיווק והקמעונאות בישראל, וביניהם בני גאון, גבי רוטר, סטף ורטהיימר, יורם דר, פרופ' יעקב הורניק, תלמה בירו, אוריאל לין ואחרים, התכנסו לארוחה חגיגית במסעדת ארטישוק בתל אביב כדי לבדוק את מידת החדשנות של המוצרים שהגישו החברות הישראליות לתחרות "מוצר השנה". בשלב הבא יועברו המוצרים שנבחרו לבחירת הצרכנים.

 

בדרכו לפסטיבל קאן לפרסומות, יעבור אנתוני מקאף, מנהל קשרי החוץ של ענקית ניהול המדיה Beam TV (חברה בת של חברת הפוסט פרודקשן הלונדונית The Mill) בישראל, כדי להרצות בפסטיבל פרסום בג'ינס שיערך בזכרון יעקב. ההרצאה של מקאף תיערך ביום שישי ה-17 ביוני בשעה 11:30.

 

 

 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
ISPA איגוד הביליארד הישראלי
מומלצים