שתף קטע נבחר

אסטרטגיה פרסומית חדשה למותג תדיראן Carrier

תדיראן מוצרי צריכה מעלה למותג מיזוג האוויר שלה קמפיין תדמיתי בהשקעה של מיליון דולר

חברת תדיראן מוצרי צריכה, המתמחה בייצור ושיווק פתרונות מיזוג, מתחילה בפעילות לחיזוק המותג תדיראן Carrier. החברה יוצאת עם אסטרטגיה פרסומית חדשה ומעלה באמצעות פרסום אריאלי פובליסיס (שאחראי על הקריאטיב) וחברת טופ מדיה (שאחראית על קניית המדיה), קמפיין תדמיתי רחב היקף בהשקעה של 1 מיליון דולר.

  

ארז אבנר, סמנכ"ל השיווק והמכירות של החברה, אמר כי "בתוך האסטרטגיה הרחבה המעמידה את ההיבטים האמוציונאליים במרכז, בחרנו בנושא השפיות כקונספט מוביל, כאשר הקו המנחה הינו 'יש לי מזגן תדיראן – קרייר, משמע אני רגוע, נעים לי וטוב לי'".

 

לדברי אבנר, "האסטרטגיה שנבחרה שמה במרכז את הלקוח והצרכים שלו, ומכאן שהקונספט המרכזי שנבחר הינו "השפיות" ובהתאמה הסיסמא: "כשהחום עולה לראש - אל תשתגע... קח תדיראן קרייר." בנוסף לקמפיין הפרסום, משיקה תדיראן פעילות קידום מכירות רחבת היקף.

 

בסרט שיעלה בשבוע הבא נראית חבורה של מוצ'ילרוס מקסיקנים מיוזעים נכנסים לשדוד סניף בנק רעוע בעיירה שכוחת אל במקסיקו. במהלך השוד וההמולה אחד הפקידים נראה מושיט יד אל כפתור המצוקה... אבל במקום זה הוא מפעיל את המזגן. האווירה מצטננת, השודדים העצבניים נרגעים ולאחר שהם מחייכים ומתיידדים עם הנשדדים הם בכל זאת יוצאים עם שלל מהבנק – המזגן.

 

 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: סיון פרג'
מתוך הקמפיין
צילום: סיון פרג'
מומלצים