שתף קטע נבחר

ניב חורש התמנה

ניב חורש התמנה לסופרוויזר קריאייטיב בבאומן-בר-ריבנאי. חורש, 30, משמש כקופירייטר בכיר במשרד למעלה מ-3 שנים. בשנה האחרונה תיפקד כראש צוות הקריאייטיב של פלאפון תחת שוני ריבנאי וגיא בר, והוא אחד החתומים על מהלך המיתוג מחדש של החברה. במסגרת תפקידו החדש יקבל אחריות קריאייטיבית על מספר לקוחות בקבוצתו של מנהל הקריאייטיב גיא בר - פלאפון, קליק, בורגראנץ' ועוד.

 

***

חברת "נטורל פורמולה" יוצאת בשיתוף פעולה אסטרטגי עם "ערוץ מוסיקה 24". במסגרת השת"פ תשודר החל מהשבוע הקרוב, מידי יום, בערוץ מוסיקה 24, תוכנית חדשה תחת השם "קליפס", אשר תעסוק באופנה ומוסיקה עכשווית. מנחות התוכנית הן הדס מורנו (מטלנובלה בע"מ) ואפרת אברמוב. בתכנית החדשה תשקיעה חברת "נטורל פורמולה" כ- 2.5 מיליון שקל. שיתוף הפעולה יבוא לידי ביטוי גם בשימוש במוצרי החברה בסדרת מהפכים במראה החיצוני שיעברו משתתפי התוכנית.

 

***

שטראוס מציגה את מהלך כינוס המותגים של קטגוריית הגבינות, בספר לכל המשפחה ששמו "ההנאות הקטנות", שיופץ לדלתות הבתים בכמות של למעלה מחצי מליון עותקים בכל רחבי הארץ.

 

 

 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים