שתף קטע נבחר

יפאורה תבורי מחזירה את נערת התפוזינה

יוצאת עם קמפיין פרסום בכיכובה של הדוגמנית הג'ינג'ית מוניק ספרונק, בהשקעה של 1.5 מיליון דולר. הקמפיין צולם בבודפשט ויעלה בטלוויזיה למשך חודשי הקיץ

יפאורה תבורי מחזירה את ה"ג'ינג'יות" לתפוזינה ויוצאת עם קמפיין פרסום חדש למותג עם הדוגמנית האדמונית, מוניק ספרונק. קמפיין הטלוויזיה, בהשקעה של 1.5 מיליון דולר, צולם על ידי משרד הפרסום ראובני פרידן בבודפשט, ויעלה תחת המסר "תפוזינה - עושה רק טוב".

 

בהמשך למהלך הבריאותי שביצעה לאחרונה עם הוצאת הסוכר מהמשקה, תנסה יפאורה להעביר דרך הקמפיין את המסר של חיבור בין גוף לנפש וההשפעה החיובית של המשקה על הנפש. הסרטון ישדר אופטימיות, כריזמטיות ו-FUN.

 

הסרט הראשון מתבסס על הרעיון "תעביר את זה הלאה". נערת תפוזינה, מייצגת את האנרגיה החיובית, מעבירה אותה הלאה וממנה התופעה מתפשטת לאנשים נוספים, עד שחוזרת אליה. בסרט השני, בו יוצגו הקרטוניות החדשות של תפוזינה אקטיב ללא תוספת סוכר, נמצאת נערת תפוזינה בביתן בלונה פארק בו היא מנצחת במשחק יריות באקדח מים – היא מפילה אריזות סוכר ומשאירה את קרטוניות תפוזינה. המסר- הטעם המוכר- עכשיו ללא תוספת סוכר.

 

הסרטון יעלה בערוצים 2 ו-10 למשך חודשי הקיץ.

 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים