שתף קטע נבחר

סטאר פאוור

מגיפת הזוגות האסטרטגיים מחלחלת אט אט. כולם מרוויחים מזה. וגם: ג'ני מקארתי, ממופרעות הוליווד, מסתמנת כממשיכת "סקס והעיר"

בואו נניח לרגע שהרומן הלעוס של קייטי הולמס וטום קרוז אמיתי. למה לא, בעצם. הגיוני שקרוז, 42, טלפן יום בהיר אחד להולמס, 26, והזמין אותה לדייט ראשון במטוסו הפרטי, והגיוני גם שהולמס, כמו כל אדם מהיישוב, נפלה מהסיטואציה בה כוכב עליון מאכיל אותה סושי אגב שיוט מעל שמיה המעופשים של לוס אנג'לס. על הנייר זה נשמע טוב, אבל האמריקאים דווקא אוהבים את זה חשדני. בסקר אחרון שנערך על ידי המגזין People, 65 אחוז מציבור הקוראים הכריז שהרומן הוא "זיוף מוחלט", ושאהבת הזוג נראית אמיתית כמו המרפסת של פמלה אנדרסון. האמת, לא קשה להיות סקפטי. בניגוד לזוג מאוהב רגיל, הרבה שמו לב שקרוז והולמס נהנים לרדוף אחרי הפפראצי, ונמצאים בחיפוש תמידי אחר הזדמנויות להפגין את הסמוצ'ינג שלהם בפרהסיה. גם התזמון הנוח צורם לרבים: לשניים יש עכשיו סרטים לקדם, "מלחמת העולמות" לקרוז, "באטמן מתחיל" להולמס, והצמד לא שוכח להזכיר אותם ללא הרף, אגב הפרחת נשיקה לבן הזוג הפוטוגני, כמובן.

 

אם נתייחס לאפשרות שהזיווג באמת מפוברק, הולמס את קרוז מייצגים את תופעת "אחד ועוד אחד שווה שלושה" - שני שחקנים עם מצב פרסום בינוני, שמאחדים כוחות לצורך יצירת מהומה יחצנית. בלעז זה נקרא שדרוג ה"סטאר פאוור", כלומר יצירת גימיק שיעורר עניין ויעמיד את התקשורת על הרגליים, תופעה שנראתה פה רק לפני רגע עם בראד פיט ואנג'לינה ג'ולי, הבראנג'לינה, שבעזרת מתח מיני עבה מכרו את "מר וגברת סמית'" החדש שלהם. "אנשים אוהבים לקרוא על זוגות, במיוחד אם יש בהם משהו ביזארי", אומרת ג'ניס מין, עורכת המגזין הצהבהב והמצטיין US Weekly. "זה לא משנה שרוב האנשים מריחים זיוף. הפיתוי להיות 'אין דה נואו', לדעת מה הולך, הוא גדול מדי". ואכן, למרות הפברוק, היחצנים של הולמס וקרוז יכולים לחייך בנחת: אחרי ההופעה התקשורתית הראשונה של השניים, מתמזמזים לעיני הפפראצי כמו זוג תיכוניסטים בטיול שנתי, האינסטנט-זוג זכה לשערים בשלושת עיתוני הרכילות המובילים, People ,US ו-Star. בהתחשב בכך שכל אייטם גם הזכיר את הסרטים המתקרבים, להולמס וקרוז באמת יש סיבה טובה להתנשק.

 

אבל גם לשימוש בגימיקים יש מחיר, שכן כמו גפרור, להייפ יש זמן בעירה קצר עד שהוא נהיה שחור ולא אטרקטיבי. קחו שוב את הולמס בתור דוגמה. בהתחלה היא הוצגה כשיא הסטייל, ועכשיו, כשהרומן בשלבי רוויה, הצהובונים בוחרים לשנות גישה ולהקדיש את מרצם דווקא לתמונות לגלגניות של הגברת (כמו צילום שפורסם פה בשבוע שעבר, בו הגברת נראית מחוצ'קנת כנערה מתבגרת אחרי לילה של שוקולד). "לאנשים נמאס שמנצלים אותם לצורך קידום מוצר", אומר סטיבן סילברמן, עורך אתר האינטרנט .People.com "וגם נמאס מכל התופעה הזו, האופיינית לחברה האמריקאית, בה הקריירה ממשיכה גם לחיים הפרטיים. בבחירת פרטנרים יש לא מעט שחקנים שעוצרים רגע ואומרים לעצמם: 'האם זה יעזור לי לקריירה? האם אצליח להגביר את הסטאר פאוור שלי בזכות זה?'. העניין הוא ששחקנים לא מבינים שהם בעסק שיוצר פנטזיה. כאשר מערבבים פנטזיה ומציאות, התוצאה לרוב די מגוחכת".

 

איש השבוע: גייל הרולד

 

השבוע אנחנו מצדיעים לגייל הרולד, אחד מכוכבי "הכי גאים שיש", שפתחה באמריקה עונה חמישית ואחרונה בהחלט. הרולד, הוא בראיין קיני, האיש והחוטיני, מנצח על עונה שנראית מבטיחה למדי: בפרק הראשון הוא קונה את ה"בבילון", המועדון הקבוע של החבר'ה, ונותן מונולוג נוטף מרירות על הזדקנות בעולם הגייז, אולי סוג של התחלת הספד התוכנית. על זה נאמר, דונט בי ציני, בראיין קיני.

 

נקמת המרצ'נדייז

 

עכשיו, כשסאגת "מלחמת הכוכבים" הגיעה לסיומה, ו"נקמת הסית'" עושה בהנאה שמות בקופות, הגיע הזמן להפציץ אותנו במרצ'נדייז נלווה. שלא כמו קדחת חסויות הפפסי-ברגר קינג הרגילה, נדמה כי לכבוד סיום הסאגה החליטו באמת לשחרר את כל המעצורים. המוצר המגוחך ביותר בקטגוריית "קנו-מהר-לפני-שייגמר" הוא "מר תפוח אדמה - גירסת דארת ויידר", שמגיע עם 12 חלקים מתחלפים וזוהרים. עוד טיפשות הן בובות M&M לבושות כחיילי הכוח, ממטרות בצורת ראשו של דארת ויידר וחולצות פוטבול, גירסת "מלחמת הכוכבים", שעולות לא פחות מ-120 דולר לחתיכה, רק בגלל שכתוב להן 77 מאחורה (השנה בה יצא הסרט הראשון בסידרה). אולי אדם מהיישוב לא מבין למה לפתוח את הארנק בשביל סט מצעי האימפריה (135 דולר) או מכלי פז של אנאקין סקייווקר (15 דולר, מחיר מציאה), אבל בשביל אלה שעמדו פה בתור לפני שבועיים, מרצ'נדייז של "מלחמת הכוכבים" הוא כנראה ההוצאה הכי משתלמת בשוק.

 

שינקין זה כאן

 

המדור השכן "אני, סלבריטאית", מלמד עובדה בסיסית על השואו ביז: כמו זאבים, גם כוכבנים אוהבים לנוע בחבורות. כיאה לזן שאוחז באגו פגיע, צומים צעירים חייבים להקיף את עצמם בעדת תוכעס לאקרים, שילקלקו אותם מכל הכיוונים וייתנו להם את החיזוק הכה נחוץ. לא רק בתל אביב זיהו את הפוטנציאל של כתיבה על החמולות שנוהרות למסיבות של רני רהב. גם מארק וולברג, שכבר שנים חי את הסצינה בעצמו, עלה על הפוטנציאל שבתיעוד חיי הסלבריטאי ועזר להביא לעולם את הסידרה Entourage ("פמלייה" בציונית), שמתחילה השבוע ברשת HBO עונה שנייה בהפקתו. התוכנית, שזכתה בעונתה הראשונה לח"י שבחים, עוקבת אחר וינס (אדריאן גרנייר), שחקן עולה, שלא זז מטר בלי חבריו הצמודים וסוכנו האישי (ג'רמי פיבן, אחד ממצטייני הקאסט). החבורה הולכת לפתיחות מושקעות, מתווכחת על חוזים, מרכלת על התעשייה ובעיקר מראה מה זה להיות צעיר, מצליח ומהמם בלוס אנג'לס. זה אולי מתרחש בארה"ב, אבל אחרי צפייה בפרקים החדשים, שינקין נראית קרובה מתמיד.

 

טורפת גברים

 

מי תהיה "סקס והעיר" הבאה, זו השאלה שמעסיקה עכשיו הרבה ראשים בלונדיניים בתעשייה. בסוג של פינה שבועית, המתמודדת התורנית על התואר היא ג'ני מקארתי, ממופרעות הוליווד, שעולה בימים אלה עם תוכנית חדשה על הנושא המקורי של רווקות מצליחות ומושחזות בעיר הגדולה. התוכנית, The Bad Girl`s Guide ("מדריך לילדה הרעה"), מבוססת על סידרת ספרים מצליחה המספרת על ג'יי ג'יי (מקארתי), פרסומאית עולה, שיחד עם חברותיה מרכיבה את חבורת "הילדות הרעות", הטורפות גברים אגב לגימת מרטיני. למרות החיבה לשחקנית, המדור חייב לעשות את השלי יחימוביץ' ולהצביע על השוביניזם הקל שעוטף את הפרויקט: 1. עד מתי ימשיכו להתייחס לנשים מבוגרות כאל "ילדות". 2. לא ברור למה העובדה שיש להן ביטחון עצמי ונטייה לזלול גברים, עדיין נחשבת כמשהו "רע". ובכל זאת, תמיד משמח שמקארתי הלוהטת חוזרת לספק לנו פנינים טלוויזיוניות. לדוגמה, בתוכנית של קרסון דיילי היא נשאלה למה היא לא עושה יותר פרצופים, פעם סימנה המסחרי. "זה הבוטוקס, האני", ענתה הכוכבת, "אחרי שמזריקים לך את השטות הזו ללחיים, הבעות פנים הופכות לסוג של מותרות".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
הולמס וקרוז. היחצנים יכולים לחייך בנחת
צילום: איי פי
צילום: אימג' בנק
מקארתי. זה לא אני, האני
צילום: אימג' בנק
הרולד. דונט בי ציני
לאתר ההטבות
מומלצים