שתף קטע נבחר

לראשונה: פרסומת לאמצעי מניעה בפריים טיים

רשת וורנר ברדרס ורשת NBC ישדרו בארה"ב את הקמפיין החדש לקונדומי טרוג'אן בשעות 21:00 ו-22:00

שתי רשתות טלוויזיה גדולות בארה"ב הסכימו לשדר בפריים טיים את הקמפיין הפרסומי החדש לקונדומי טרוג'אן (Trojan). כך דיווח אתמול (ג') ה"ניו יורק פוסט".

 

לדברי העיתון, רשת WB (וורנר ברדרס) תשדר את הפרסומות אחרי 9 בערב,

ורשת NBC אחרי 10 בלילה. עד עכשיו שודרו פרסומות לקונדומים רק בשעות הלילה המאוחרות, שבהן הילדים כבר ישנים. אין חוק האוסר לשדר פרסומות כאלה בפריים טיים, אך רשתות השידור הטילו את המגבלה הזאת על עצמן מחשש לתגובות שליליות.

 

היצרנית צ'רץ' אנד דווייט, יצרנית הקונדומים מספר 1 בארה"ב, אמרה כי שידור הפרסומות שלה בפריים טיים תסייע להגדיל את מכירות המוצר, וציינה כי היא במשא ומתן עם רשתות שידור נוספות. 

 

הקמפיין החדש מדגיש את האחריות האישית ואת הבריאות המינית, תוך שימוש בסטטיסטיקה על נגיף האיידס ומחלות מין אחרות. קמפיינים קודמים, שהציגו דמות בשם "הטרויאני", התמקדו בסוגיית ההנאה והיו הומוריסטיות. "לא קל לעשות את זה נכון", אמר בכיר בחברה על הקמפיין החדש. "אתה עלול להישמע כמו שיעור לחינוך מיני בכיתה".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: סי די בנק
קונדומים בפריים טיים
צילום: סי די בנק
מומלצים