שתף קטע נבחר

עלייה בביקוש לעובדים בתחום הפרסום והתקשורת

סקר ADMAN: בחודש מאי היתה דרישה ל-121 עובדים בתחום הפרסום, השיווק והתקשורת

לאחר חודש השפל של חופשת הפסח, נראה כי בענף הפרסום חוזרים לעבודה. כך עולה מסקר מודעות הדרושים שנערך ע"י ADMAN החברה למשאבי אנוש לענפי הפרסום, השיווק והתקשורת.

 

על פי הסקר, בחודש מאי נדרשו בסך הכל 121 עובדים. זהו מספר שיא השנה, בהשוואה ל-108 משרות בינואר, 107 בפברואר ו-91 משרות במרץ. עיקר הדרישה היה לארטדיירקטורים (31), תקציבאים (28), תקציבאי יחס"צ (26) ותקציבאי מדיה (16).

 

גינגי פרידמן, מנכ"ל ADMAN, אמר כי הגאות של חודש מאי נוצרה ברובה ע"י דחיית הגיוסים בחודש אפריל. לכן, אם נשקלל את אפריל-מאי ביחד, הדרישה עומדת על הממוצע השנתי של כ-90 משרות לחודש. אני מעריך שהדרישה לעובדים תתייצב על רמה זאת, עד תקופת החגים.

 

 

 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים