שתף קטע נבחר

אבי נמני וצופית גרנט יככבו בקמפיין לנעליים

מדובר בקמפיין ההחדרה למותג נעלי הנוחות הבינלאומי AEROSOLES שמגיע לארץ ומשיק שתי חנויות חדשות

אבי נמני וצופית גרנט יככבו בקמפיין ההחדרה למותג נעלי הנוחות הבינלאומי AEROSOLES שמגיע לארץ ומשיק שתי חנויות חדשות בישראל.

 

AEROSOLES, בבעלות המליארדר ז'ול שניידר וארתור דיארה, קיים בשוק ההנעלה מזה 15 שנה בארה"ב ואירופה. המותג הפורטוגלי מייצר נעלי נוחות אופנתיות לנשים, ובשנה האחרונה נכנס גם לתחום נעלי הנוחות לגברים. מהלך זה מבדל, למעשה, את AEROSOLES ממותגי נעלי נוחות אחרים המתמקדים בעיקר בקהל יעד של נשים.

 

נעלי AEROSOLES ישווקו בישראל בזכיינות באמצעות "AEROSOLES ישראל" בבעלות גיא עזורי, מאמן הכושר של בית"ר ירושלים; אשתו עו"ד קרן עזורי; ואחיו שי עזורי.

 

תקציב השיווק של AEROSOLES בישראל עומד על 100 אלף דולר ויתרכז ביחסי ציבור. מנכ"ל AEROSOLES ישראל, קרן עזורי, "שוק נעלי הנוחות בישראל מהווה כ-9% מההנעלה ומוערך בכ-120 מיליון שקל בשנה. השנה נשווק את המותג בשתי חנויות הרשת ברחוב דיזינגוף בתל-אביב ובקניון גבעתיים, וכן ב-15 נקודות מכירה. בשנה הבאה נכפיל את נקודות המכירה בארץ ונגיע ל-30 חנויות שמוכרות את AEROSOLES. עד סוף שנת 2006 נפתח שתי חנויות רשת נוספות".

 

AEROSOLES פרוס כיום על פני 78 חנויות רשת בארה"ב ו-100 חנויות רשת באירופה; בפריז לבדה נפתחו בשנתיים האחרונות 8 חנויות AEROSOLES. במארקס אנד ספנסר בבריטניה, נמכרים מידי שנה 2.5 מיליון זוגות נעלי AEROSOLES.

 

 

 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים