שתף קטע נבחר

היצרנים הקטנים: אין לנו תחרות הוגנת ברשתות השיווק

התאחדות המלאכה והתעשייה: "נפעל לשיפור התנאים של היצרנים הקטנים ברשתות השיווק. כיום הם לא נהנים מתחרות שווה והוגנת"

התאחדות המלאכה והתעשייה קיבלה החלטה אסטרטגית לפעול לשיפור תנאיהם של היצרנים הקטנים ברשתות השיווק הגדולות, בין היתר בהגדלת ייצוגם ברשתות.

 

מנכ"ל התאחדות המלאכה והתעשייה, אלעזר פרידמן, אמר כי כיום קיים קושי אדיר בקרב היצרנים הקטנים לחדור לרשתות השיווק הגדולות.

 

לדבריו, "עסקים יצרניים קטנים רבים נתקלים בסירוב מצד רשתות השיווק לשווק את התוצרת שלהם. בהרבה מהמקרים יתכן שהסירוב נובע מהסכמים בין הרשתות הגדולות ליצרנים הגדולים במשק, ולא בגלל שאיכות התוצרת של היצרנים הקטנים נופלת מזו של הגדולים."

 

פרידמן הוסיף ואמר, כי היצרנים הקטנים שמצליחים לשווק את תוצרתם ברשתות השיווק לא נהנים מתחרות שווה והוגנת ביחס ליצרנים האחרים. "מדיניות של יד קשה מצד רשתות השיווק, הבאה לידי ביטוי בתמחור שרירותי ובחיובים שונים של היצרן אד הוק, מגבילה את האפשרות של היצרנים להרוויח והדבר בא לידי ביטוי במיוחד בנוגע ליצרנים הקטנים.

 

"אנו נפעל לשנות את המצב הקיים וקיבלנו החלטה אסטרטגית לפעול בכדי לאפשר ליצרנים הקטנים השתתפות בתחרות הוגנת ברשתות השיווק." ציין פרידמן.

 

 

 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: תומריקו
רשתות שיווק. מה עם היצרנים הקטנים?
צילום: תומריקו
מומלצים