שתף קטע נבחר

קוקה קולה משקיעה חצי מיליון שקל בנסטי

השיקה טעם חדש וכן ריעננה את תוויות המותג והחליפה את צבעי הפקקים

קוקה-קולה ישראל משקיעה חצי מיליון שקל במהלך שיווקי חדש למותג נסטי.

 

 מסגרת המהלך משיקה החברה בימים אלה טעם נוסף: דיאט נסטי אפרסק. בנוסף, חידשה וריעננה החברה את תוויות המותג, החליפה את צבעי הפקקים כדי ליצור בידול מובהק לטעמים, ומובילה פעילות קד"מ בנקודות המכירה.

 

נתח השוק של נסטי מהווה כ-75% משוק התה הקר בישראל. בארה"ב ובאירופה קטגוריה זו נמצאת בגידול דו ספרתי בשנה.

 

 

 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים