שתף קטע נבחר

פז מפסיקה את מיזם הביטוח "פוליסה פר קילומטר"

המיזם, המשותף לפז ולחברת הביטוח אריה מקבוצת כלל, קבע את גובה הפוליסה בהתאם לקילומטרז'

חברת פז פרשה ממיזם הביטוח החדשני שלה, 5 חודשים לאחר השקתו.

 

המיזם, המשותף לפז ולחברת הביטוח אריה מקבוצת כלל, קבע את גובה הפוליסה בהתאם למספר הקילומטרים שהם נוסעים. הסיבה לפרישה: חוסר כדאיות.

 

בעקבות זאת, תחדל פז לשווק את הביטוח בתחנות הדלק שלה. המיזם, שבו תלו בפז תקוות גדולות, יצא לדרך בקמפיין טלוויזיוני בהשקעה של 3.5 מיליון שקל, תחת הסיסמה – "נסעת פחות - שילמת פחות". כוכב הקמפיין היה השחקן דב נבון.

 

ל"ידיעות אחרונות" נודע כי החלטת פז לפרוש התקבלה לאחר שהתברר כי המיזם לא התקדם לפי התחזיות בגלל בעייתיות במבנה תעריפי הביטוח והתאמתו לתנאי התחרות בשוק.

 

 

 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים