שתף קטע נבחר

פוליפוליסה בישיר זהב

פולי מהגשש יוביל את הקמפיין של חברת הביטוח ישיר זהב באמצעות פרסום בלומנקרנץ: ישראל פוליאקוב (פולי מהגשש),מככב בקמפיין החדש של ישיר זהב, בדמות "פוליפוליסה"- מומחה לפוליסות ומצב רוח, תחת הקונספט: "ישיר זהב. הביטוח שיחזיר לך את המצב רוח". הקמפיין עולה בטלוויזיה ברדיו ובשילוט חוצות.

***

 

החברה המרכזית למשקאות קלים יצאה באמצעות חברת כפיים בפעילות חוויתית למותג ספרייט בימי הסטודנט ברחבי הארץ ובפסטיבל טעם העיר. הפעילות ברוח הפרסומת החדשה של ספרייט והיא מדגישה את ערכי המותג: פריצת דרך ורעננות. מגרש כדורסל שקוף מפרספקס נבנה על גבי בריכת מים שעליה מוצבים סלים . בכל פעם מוזמנים מתחרים מהקהל לקלוע לסל, אלא שבין המתחרה לבין הסל מפריד מסך מים ענק בגובה של 10 מטר כשהמתחרה נדרש לעמוד על בריכת הפרספקס לקלוע לסל דרך מסך המים. בריכת הפרספקס מוקפת טריבונות – מקומות ישיבה לאוהדים. הזוכים בתחרות מקבלים, כחלק משת"פ אותו יזמה חברת כפיים בין לקוחותיה, מארז יוקרתי פקס מתנת חברת UNIBALL. במתחם יערכו גם מופעי כדורסל רחוב. תקציב הפרוייקט: כ- 750,000 שקל.

***

 

נועה ישר-אל, 29, מונתה למנהלת שיווק תחום אירוח ב"תנובה שף", חטיבת שוק המזון המוסדי בתנובה. במסגרת תפקידה תהיה אחראית ישר-אל על שיווק תחום האירוח של החטיבה לרבות בתי מלון, מסעדות, בתי קפה, אולמות אירועים וקונדיטוריות. בנוסף תעסוק בחקר מגמות בארץ ובעולם בתחום האירוח; בניה, ליווי ובקרה על פעילות קד"מ ופרויקטים לסגמנטים בתחום האירוח, תמיכה באנשי השטח ופעילות מול לקוחות אסטרטגיים. ישר-אל, בעלת תואר שני במנהל עסקים, כיהנה בתנובה במגוון תפקידים ב- 3 השנים האחרונות, ובתפקידה האחרון שימשה כמנהלת מותג "דגי תנובה".

 

 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים