שתף קטע נבחר

אתר "נענע" השיק תיבת דואר בנפח 3 גיגה בייט

תיבת הדואר האלקטרוני מבוססת על תוכנת אאוטלוק של מיקרוסופט וזמינה חינם בנפח 3 גיגה בייט. נענע השקיעה בפיתוח והקמת "נענע מייל" למעלה ממיליון דולר במשך שלוש שנים

אתר "נענע" שדרג את שירות הדואר האלקטרוני המקוון, ומציע כעת תיבה בנפח 3 גיגה בייט חינם.

 

מערכת "נענע מייל" החדשה מבוססת על פתרון Hosted Exchange 2003 של מיקרוסופט. המערכת מבוססת על תוכנת Outlook של מיקרוסופט אך במקום להתקינה במחשב, הגולשים משתמשים בה דרך הרשת. השירות כולל דואר אלקטרוני, לוח שנה, תזכורות, משימות ואנשי קשר.

 

נטוויזן, בעלת אתר "נענע", מדווחת כי השקיעה בפיתוח המערכת יותר ממיליון דולר במשך שלוש שנים. 

 

השירות תומך ב-POP3, המאפשר למשתמשים להוריד את הודעות הדואר האלקטרוני מכל מחשב וגם באמצעות מחשבי כף יד וכל מכשירים סלולרי. עם זאת, המערכת לא תומכת ב-IMAP, פרוטוקול המאפשר לצפות בהודעות על שרת מבלי להורידן למחשב.

 

המערכת כוללת סינון אנטי וירוס ואנטי ספאם, תומכת באופן מלא בעברית וניתנת לגישה ולשימוש מכל מקום בעולם גם באנגלית. בתיבות מוצגות מודעות טקסט וקישורים לאתרים מסחריים, המשולבים לצד קטגוריות שונות בשירות כמו "אנשי קשר", "משימות" ועוד. נטוויז'ן לא מסרה צפי לרווחיות השירות. מהחברה נמסר כי "התייחסותה העסקית איננה לרווחיותו של כל שירות בנפרד אלא לאטרקטיביות של נענע על מכלול השירותים והתכנים שהיא מציעה לציבור".

 

נפח גדול, במונחים עולמיים

 

תיבה בנפח 3 גיגה בייט מציבה את "נענע" בקצה העליון של ספקי דואר הרשת בעולם במונחים של נפח אחסון. Gmail, שירות הדואר המקוון של גוגל, שודרג לאחרונה לתיבות בנפח שני גיגה בייט ויותר. יאהו! הרחיבה לאחרונה את שירות הדואר הרשת שלה ל-1 גיגה בייט. אתר "וואלה" מציע תיבות דואר בנפח 1 גיגה בייט.

 

אתר "נענע" הסיט לאחרונה את הדגש מחדשות ואקטואליה על מנת להתמקד בתחום הכלים והשירותים לגולשים. "נענע שמה לה למטרה לשמור על מובילות בתחום הכלים לגולשים", אומרת סמנכ"ל התוכן של נטוויז'ן, יעל זכריה, "כחלק מאסטרטגיה זו החלטנו להעניק לגולשינו השנה את חוויית הדואר האולטימטיבית". זכריה מסרה, כי "נענע מייל ימשיך להתפתח על פי צורכי הגולשים".

 

נטוויז'ן הכריזה לאחרונה על שירות דואר רשת המיועד למנויים, בנפח של 1 גיגה בייט. עם זאת, שירות זה, הכולל גם תכונת אנטי וירוס ואנטי ספאם, ניתן בתשלום. אך בחברה לא סבורים כי שני השירותים החדשים יתחרו זה בזה. "אני סבורה כי התחרות שלנו אינה בנענע או וואלה או Gmail אלא מול ספקי האינטרנט האחרים, אשר כולם גובים כסף עבור הרחבת תיבת הדואר", אמרה בזמנו טלי נחושתן, סמנכ"ל שיווק בנטוויז'ן.

 

 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים