שתף קטע נבחר

פרסומת החודש: אגיסטן - הפטריה חזרה

הפרסומת של גליקמן נטלר סמסונוב זכתה ע"י חברי איגוד המפרסמים ב–80 נקודות: 23% עבור תרומה למותג ו– 34% עבור קריאטיביות

הפרסומת הזוכה ב"1 בחודש" במאי (פרסומות חודש מרץ), במשאל שעורך מגזין "אותות" בין חברי איגוד המפרסמים, היא: "אגיסטן – הפטריה חזרה" של פרסום גליקמן נטלר סמסונוב. הפרסומת זכתה ב–80 נקודות: 23% עבור תרומה למותג ו– 34% עבור קריאטיביות.

 

במקום השני זכתה הפרסומת "HOT – V.O.D – ספריית וידאו בבית", של פרסום באומן בר ריבנאי S&S, עם 74 נקודות – 28% עבור תרומה למותג ו-18% עבור קריאטיביות.

 

 

במקום השלישי: "סיטרואן – הרובוט הרוקד" של פרסום זרמון גולדמן, עם 45 נקודות - 10% תרומה למותג ו- 25% קריאטיביות.

 

 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים