שתף קטע נבחר

עלייה של 4.8% בקניות ברשתות השיווק בפברואר-אפריל

במכירות המזון של רשתות השיווק נרשמה יציבות לאחר ירידה בחודשים קודמים

עלייה של 4.8% במכירות ברשתות השיווק בחודשים פברואר-אפריל. כך עולה מנתוני הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה, שממשיכים את מגמת העלייה של 3.3% שנרמה בין החודשים נובמבר-ינואר.

 

על פי נתוני הלמ"ס, במכירות המזון של רשתות השיווק נרשמה יציבות בשלושת החודשים פברואר-אפריל 2005, לאחר ירידה של 3.5% בשלושת החודשים נובמבר-ינואר.

 

בלמ"ס מציינים, כי מדובר בנתוני מגמה המנוכים מהשפעת גורמים בלתי סדירים, בנוסף לניכוי העונתיות וניכוי לפי מספר ימי עבודה וימי חג. הנתונים הנאספים מדי חודש מרשתות השיווק על ידי סוקרי הלמ"ס, משמשים אינדיקטור לצריכה הפרטית.

 

 

 

 

 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: שלום ברטל
קניות. הולכים יותר לסופרמרקט
צילום: שלום ברטל
מומלצים