שתף קטע נבחר

קמפיין הגמלאים עלה לגמר

קמפיין "קוברים אותנו חיים" של הסתדרות הגמלאים, שהופק בהתנדבות על ידי פרסום JWT עלה לגמר פסטיבל הפרסום הבינלאומי של מונטריי. הקמפיין זכה להצלחה גם בחו"ל ונכנס גם ל"שואו ריל" של JWT באירופה,וזכה במקום השני בתחרות הפרסום הקהילתי של מגזין "דה מרקר". זו השנה השנייה ברציפות בה קמפיין של הסתדרות הגמלאים זוכה להצלחה, לאחר שבשנה שעברה נבחר כקמפיין השנה.

***

 

תקציב יחסי הציבור של הבורסה לתכשיטים במגזר הרוסי יטופל על ידי מגזרים, המתמחה בתקשורת שיווקית כוללת למגזרים הרוסי, הערבי והחרדי בישראל. לדברי מרב פוזיילוב, מנהלת השיווק של הבורסה לתכשיטים: "קיבלנו החלטה אסטרטגית לפעול במסגרת יחסי ציבור ממוקדים למגזר הרוסי מתוך אמונה בכוח הקנייה הגדול של המגזר. אנו בטוחים שמחלקת יחסי הציבור של 'מגזרים' תסייע לנו להרחיב את האחיזה בשוק זה". פוזיילוב הוסיפה כי "בימים אלו אנו עומדים בפני השקות גדולות וזיכיונות חדשים ביניהם המותגים הבינלאומיים - וורסאצ'ה דוקסה ודניאל השטר".

***

 

גינס GUINNESS מכריזה על פסטיבל הבירות האיריות Irish Bear Fest: מותג גינס ישראל מייבא לישראל, לתקופה מוגבלת בלבד ובמסגרת פסטיבל ססגוני, בירות איריות משובחות שטרם נראו בארץ, ביניהם Guinness Extra Stout, Harp Lager ו-Smithwicks Authentic Irish Ale. פסטיבל הבירות האיריות של גינס יערך בתאריכים 22-28 למאי, בחמשת הפאבים האיריים בישראל: מולי בלומס בתל אביב, ליאו בלומס בתל אביב, דבלין ברחובות,דבלין בהרצליה פיתוח וטמפל בר במתחם סינמה סיטי, גלילות. במהלך שבוע פסטיבל הבירות האיריות של גינס, יקיים המותג גינס פעילות שיווקית וקד"מ בחמשת הפאבים האיריים, עם סיירת מיוחדת של דיילות, לבושות שמלות גינס, שיעניקו לכל הנתפס שותה בירה גינס מתנה ייחודית. הפאבים יהיו מקושטים במגוון אביזרי קישוט איריים, ויארחו להקות איריות אותנטיות להופעות חיות.

 

 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים