שתף קטע נבחר

קליר תשקיע 15 מיליון שקל במותג קלין

הממונה על ההגבלים העסקיים את רכישת המותג מידי יוניליוור. משרד אקספרט מקבוצת באומן בר ריבנאי יטפל בתקציב המותג

הממונה על ההגבלים העסקיים אישר את עסקת הרכישה של המותג קלין על ידי חברת קליר מידי קונצרן יוניליוור. החברות חתמו על החוזה בתחילת השבוע. במקביל, משרד הפרסום אקספרט, מקבוצת באומן בר ריבנאי, נבחר לנהל את תקציב הפרסום של המותג.

 

לדברי אלי זאנה, מנכ"ל משותף בחברת קליר, רכישת המותג קלין מהווה החלטה אסטרטגית של החברה להפוך לשחקן דומיננטי בשוק מוצרי הנקיון לבית. החברה מתכוונת להשקיע בפיתוח המותג ובהחדרתו 15 מיליון שקל.

 

היקף פעילותה העסקית של חברת קליר מוערך בכ- 150 מיליון שקל והחדירה של קלין לשוק הקמעונאי צפויה להגדיל את פעילות החברה.

 

קליר מעסיקה כ-200 עובדים, ובבעלותה 5 סניפים בפריסה ארצית, מרכז לוגיסטיקה והפצה ושני מפעלים בבעלות עצמית: אופק קליר באופקים המתמחה בייצור מוצרי נייר הגיינים, נייר טואלט מגבות נייר ומוצרי נייר לתחומי הרפואה והתעשייה ומפעל ספידי בפתח תקווה, המתמחה בייצור ופיתוח חומרי ניקוי ודטרגנטים.

 

 

 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים