שתף קטע נבחר

סופר-פארם: מכירות Life ב-2004 - 160 מיליון שקל

על פי דיווחי הרשת גדלו מכירות המותג באותה שנה ב-17% והוא תופס 12% מהמכירות במחלקות בהן הוא פעיל

היקף המכירות של Life, המותג הפרטי של רשת סופר פארם, הגיע בשנת 2004 לכ-160 מיליון שקל. כך מדווחת הרשת. מכירות המותג גדלו בשנה זו ב-17% בחנויות זהות.

 

ברשת מעריכים, כי בשנת 2005 צפויות מכירות המותג להגיע לכ-180 מיליון שקל. המותג כולל כ-300 מוצרים ב-40 קטגוריות. הין יצרני המותג נמנים PERIGO, כצט, האגיס-קרליין,דלתא. ב-2004 נוספו למותג 12 מוצרים ובשנה הנוכחית הוא צפוי להתרחב.

 

לייף תופס כ-12% מהמכירות במחלקות בהן הוא פעיל והוא הספק השלישי בגודלו במונחי פדיון ברשת, והראשון במונחי מכירת פריטים.

 

בשנת 2004 נכנסה סופר פארם עם לייף לתחום התרופות ללא מרשם (OTC) והוא השיג 15% מהמכירות בתחומי התרופות בהן הוא פועל.  לכבוד חגיגות 10 שנים למותג תשקיע הרשת 4 מיליון שקל במבצעים, הגרלה של 10,000 שקל מדי יום וקמפיין טלוויזיה למותג.

 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים