שתף קטע נבחר

בייגל בייגל משיקה מוצרי בייגלה אפויים בטעמים

החברה תשקיע עד סוף השנה למעלה מ-8 מיליון שקל בפרסום ובשיווק מוצריה

בייגל בייגל משיקה לראשונה בישראל מוצרי בייגלה אפויים בטעמים חדשים תחת השם MIX. מדובר בחטיפים בצורות שונות (טבעות, מקלות ודגים) ובטעמים שונים (גריל, טבעי ופיצה). בנוסף, תשיק בייגל בייגל במהלך החודש הבא סדרת מוצרים חדשה של בייגלה צורות משחק - בייגלה בדרכים, בייגלה באותיות ובייגלה במספרים.

 

הפיתוחים נותנים מענה למגמה העולמית של צריכת מוצרי מזון בריאים יותר. מוצרי בייגלה מכילים עד 70% פחות שומן, ביחס לחטיפים מטוגנים, חטיפי בוטנים וצ'יפס.

 

התמיכה הפרסומית בבייגלה והשקת בייגלה MIX תלווה בפעילות שיווקית נרחבת ובקמפיין פרסום בטלוויזיה ובמדיות נוספות, בהשקעה של כ-4 מיליון שקל, תוך חיזוק הקשר עם עולמם של הילדים וההורים. בסה"כ תשקיע בייגל בייגל עד סוף 2005 למעלה מ-8 מיליון שקל בקטגוריית הבייגלה.

 

אילן רון, מנכ"ל בייגל בייגל, אמר כי "אנו מודעים לנושא החשוב בחברה הישראלית של השמנת ילדים, לוקחים אחריות בנושא ומציעים פתרון חטיפי אפוי בריא יותר וללא שומן טרנס (פחות מ-1%). אנו צופים כי מהלך זה יתרום להגדלת קטגוריית הבייגלה בכ-10% עד סוף השנה. בייגל בייגל כמובילת הקטגוריה, עם נתח שוק של 70%, רואה עצמה כאחראית להגדלת הקטגוריה".

 

 

 

 

 

 

מסקר שערכה החברה עלה כי שיעור הצריכה הגבוה ביותר של הבייגלה הינו בקרב ילדים בגילאי 8-3 עם 68%. גם בקרב גילאי 8-12 שיעור הצריכה גבוה ועומד על 60%.

 

אחרי שנתיים של ירידה בקטגוריית הבייגלה, מסתמן כי שוק זה המגלגל כ-100 מיליון שקל בשנה נמצא במגמת גידול ברבעון הראשון של השנה. על פי נתוני לבייגל בייגל נתח שוק של 66%, לפני אסם (19%) ואחרים (15%). על פי נתוני סטורנקסט (כספי, מרץ 2005) לבייגל בייגל נתח שוק של 72% והיא מקדימה את אסם (23%) ואחרים (5%).

 

שוק החטיפים המלוחים, ביחד עם שוק הבייגלה, נאמד בכ-720 מיליון שקל בשנה על פי נילסן .חברת בייגל בייגל, עם הבייגלה, מדורגת במקום הרביעי בשוק החטיפים המלוחים עם 9% אחרי במבה (22%), ביסלי (13%) ותפוצ'יפס (12%). רק לשם השוואה בייגלה אסם מהווה (3%) משוק זה.

  

בייגל בייגל נמצאת בבעלות משותפת של יוניליוור ישראל (51%) ומשפחת בייגל (49%).

 

 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים