שתף קטע נבחר

קניון שבעת הכוכבים: הטבות ללקוחות שישלחו sms

לקוחות שיגיעו לקניון וישלחו sms יקבלו הודעה חוזרת עם הטבות ומתנות

קניון שבעת הכוכבים בהרצליה יוצא במיזם חדש: הקניון האינטראקטיבי הראשון. המיזם, שמלווה בסלוגן "כל הקניון בידיים שלך", רתם את הטכנולוגיה לפיתוח פלטפורמת שירות חדשנית, המחברת את שתי אהבותיו של הישראלי: הטלפון הסלולרי והקניון.

 

הפעילות מבוססת על הודעות sms ששולח הלקוח לקניון (8080), בהתאם לתפיסה של PULL ולא של PUSH. היוזמה לקבלת ההפתעות נתונה באופן בלעדי ללקוח. לא שלחת sms – לא ביקשת לקבל הפתעה, וממילא לא נהנית מהמתנה או מההטבה.

 

לדברי רויטל הכט, סמנכ"ל השיווק של קניון שבעת הכוכבים, הפעילות מושתתת על תפיסת "הגעתי-שלחתי-קיבלתי". רק מי שישלח לקניון הודעת SMS"הגעתי" יקבל את ההטבות.

 

למהלך, שיגובה בפעילות שיווקית בהיקף 300 אלף דולר, יש 7 מטרות עיקריות: הנעה לביקור בקניון, יצירת כדאיות לכניסה וקנייה בחנויות, עידוד להארכת השהייה בקניון, בניית פלטפורמת שיווק P2P בין החנויות למבקרים, שרטוט פרופיל לקוח עדכני, מיצוב קניון שבעת הכוכבים כקניון חדשני ומפנק, ויצירת מסגרת למתן שירותים, הטבות, ויחס אישי למבקרי הקניון ורתימתם למעורבות דינמית.

  

בכל שבוע ישתתפו במתן ההפתעות 12 מכלל החנויות בקניון, כאשר בכל שעה תינתן הפתעה אחרת. כ-40% מסך ההפתעות היומיות יהיו מתנות. בעבור כל הודעה יחויב הלקוח בעלות המינימלית של הודעת SMS - 40 אגורות בלבד.

 

בקניון שבעת הכוכבים יש 136 חנויות, בתי קולנוע, מסעדות ועוד. ההוצאה הממוצעת לביקור לקוח עומדת על 225 שקל.

 

 

 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
קניון אינטראקטיבי סלולר שבעת הכוכבים
מומלצים