שתף קטע נבחר

גידול בכמות הכניסות לפרסומות אינטראקטיביות

חברת EMTV: ברבעון הראשון של 2005 הוכפלה כמות הקמפיינים האינטראקטיביים ומספר הכניסות לפרסומות, לעומת תקופה מקבילה אשתקד

חברת EMTV העוסקת בפרסום אינטראקטיבי בטלוויזיה, מדווחת על הכפלת כמות הקמפיינים האינטראקטיביים ובכמות הכניסות לפרסומות ברבעון הראשון של 2005, לעומת התקופה המקבילה אשתקד.

 

בחודשים ינואר עד מרץ 2005 נכנסו למעלה מ- 1,000 צופים בממוצע לספוט. הכניסות היו לקמפיינים של אל על, בירה קרלסברג, ברק 013 וחברת הביטוח AIG.

 

סמנכ"ל EMTV, שמעון כהן, מסר כי, יותר מפרסמים מחפשים להוסיף מימד חוויתי ומעורבות צופים בפרסומות, המייצרים רמת זכירות גבוהה יותר למותג. לדבריו, "באמצעות השידור האינטראקטיבי, מקבלים הצופים אפשרות לשהות במסכי המפרסם זמן ממושך, לצפות במידע נוסף וקטלוגים, להקיש נתונים אישיים ולקבל הצעות אישיות במגוון תחומים".

 

 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים