שתף קטע נבחר

באומן-בר-ריבנאי זכה בתקציב של כספי ספנות

התקציב הוכפל ל-5 מיליון שקל בעקבות השקת אנייה חדשה

באומן-בר-ריבנאי נבחר לטפל בתקציב הפרסום של חברת "כספי הפלגות קרוז" המתמחה בשיווק הפלגות נופש באוניות תענוגות וביעדים מובחרים בחו"ל. זאת, לאחר שהחברה קיבלה את הזיכיון הבלעדי לשיווק אוניית הפאר הראשונה מסוגה בישראל, ה–DREAM Princess.

 

לצורך השקת הקמפיין, שמתוכנן להיות רחב היקף, הכפילה החברה את תקציב הפרסום השנתי שיעמוד כעת על 5 מיליון שקל.

 

בנוסף להפקת הקמפיין שעולה תחת הסיסמא "הנסיכה מהקאריביים מגשימה חלומות...", עיצבו באומן בר ריבנאי לוגו חדש לאונייה שיחליף את הלוגו הקיים עוד מהתקופה שהאונייה היתה שייכת ל"רוייאל קריביאן" העולמית.

  

יובל כספי מנכ"ל כספי ספנות, אמר כי "אנו צופים שבעקבות הקמפיין שירוץ בתקופה האסטרטגית ביותר בתחום התיירות, יהיה גידול של כ–60% בהזמנות בעקבות המגמה שהולכת וגוברת במסגרתה רואים הצרכנים בהפלגות וקרוזים, נופש רלוונטי לכל בני המשפחה."

 

 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים