שתף קטע נבחר

עלית משלימה את תהליך המיתוג של קטגוריית העוגות

בהמשך למחיקת המותג "חגיגה", משקיעה עלית 3 מיליון שקל בתהליך מיתוג מחדש של קטגוריית העוגות תחת השם "עוגות עלית". המיתוג כולל דמויות מאוירות שינסו "להכניס שמחת חיים לקטגוריה"

עלית ממתגת מחדש את קטגוריית העוגות תחת השם "עוגות עלית", בהשקעה של 3 מיליון שקל. תהליך המיתוג כולל שפה תקשורתית חדשה, לוגו ואריזות חדשות.

 

לפני שנה הודיעה החברה, כי היא מבטלת את המותג "חגיגה" מתחום המאפה ומכנסת את העוגות תחת מותג הבית עלית, וזאת כחלק ממהלך כינוס מותגים שמבצעת החברה. עם ביטול המותג, שליווה את יחידת המאפה במשך ארבע שנים, מחקה עלית השקעה של 5 מיליון דולר. גם הסיסמה תשונה מ"עוגות עלית - יוצאים לבלות בבית" ל"עוגות עלית, פשוט לאכול אותן".

 

באוגוסט 2003 השיקה עלית קו חדש לייצור עוגות, בהשקעה של 17 מיליון שקל. באמצעות המיתוג החדש תנסה עלית להכניס, כך נמסר מהחברה, "שמחת חיים לקטגוריית העוגות". על האריזת החדשות מופיעות דמויות מאוירות וצבעוניות, שעוצבו על ידי הסטודיו של ברוך נאה, Creative Branding.

 

המהלך השיווקי ילווה בקמפיין טלוויזיה בהשקעה של כ-2 מיליון שקל, באמצעות משרד הפרסום ראובני פרידן. הקמפיין יעלה בסוף החודש בערוצים 2 ו-10. כמו כן, יכלול מסע הפרסום פעילות קידום מכירות, הטעמות ונראות בנקודות המכירה.

 

 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
עוגות עלית. במקום המותג חגיגה
לוגו חדש
מומלצים