שתף קטע נבחר

משווקת "רייד" משקיעה 2.5 מיליון שקל במוצרי הדברה

משיקה שני מוצרי הדברה ביתיים חדשים וצופה גידול של 50% במכירות

חברת אס.סי. ג'ונסון, משווקת המותג "רייד", משיקה בישראל שני מוצרים חדשים בשוק ההדברה הביתי בהשקעה של 2.5 מיליון שקל – מתוכם 1.5 מיליון שקל בקמפיין ובפעילות קידום מכירות.

 

המוצרים הם רייד X 3 - קוטל תיקנים, נמלים וחרקים זוחלים אחרים, המשלב שלוש פעולות במקביל: קוטל מיידית, פעיל למשך שישה חודשים, ללא ריח לוואי (19.90 שקל).  המוצר השני: רייד מקס אקסטרא – קוטל יתושים וזבובים עם השפעה מתמשכת של 5 שעות לאזור נקי מיתושים וחרקים מעופפים אחרים (מחיר: 19.90 שקל)

 

אלדר מנדיל, מנהל התחום בישראל, אמר כי "לאור ריבוי הגשמים וימי החמסין המוקדמים בארץ שיצרו תנאים אידיאליים להתרבות החרקים והזוחלים למיניהם, רואה אס סי ג'ונסון בשוק הישראלי שוק פוטנציאלי ומשמעותי. עם השקת המוצרים אנו צופים גידול של כ– 50% במכירות עד סוף שנת 2005".

 

בשנת 2004 קטגוריית המוצרים נגד מזיקים גלגלה כ–39 מיליון שקל.

 

 

 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים