שתף קטע נבחר

יפאורה תבורי מוציאה לתפוזינה את הסוכר

במטרה להשתלב בטרנד הבריאותי משקיעה החברה 2 מיליון דולר בהשקה מחודשת של סדרת תפוזינה אקטיב ללא תוספת סוכר ועם חצי מכמות הקלוריות. מצפה לתפוס 15% משוק הנקטרים עד סוף 2006

יפאורה תבורי משקיעה 2 מיליון דולר במותג תפוזינה. במטרה לשלב את המותג בטרנד הבריאותי, משיקה יפאורה את משקאות תפוזינה אקטיב ללא תוספת סוכר ועם חצי מכמות הקלוריות. בכל 100 מ"ל משקה יהיו בין 16 ל-21 קלוריות במקום 45 קלוריות.  

 

המוצרים החדשים יתחלפו את סדרת תפוזינה אקטיב המכילה סוכר. הסדרה החדשה של תפוזינה מכילה סוכר פרי וממתיק הסוכרלוז שמקורו בסוכר טבעי. במסגרת המהלך יעוצבו החדש קרטוניות המשקה עם הכיתוב "ללא תוספת סוכר" ויוספו 2 טעמים חדשים: תפוז גזר והדרים. טעמים נוספים בסדרה הם פומלית, תפוזים ותפוז אדום.  

 

כיום מחזיק המותג תפוזינה נתח של 8% משוק הנקטרים. לדברי אלי פייגלין, מנהל השיווק של יפאורה תבורי, החברה מצפה להגיע לנתח של 15% עד סוף שנת 2006. המותג ספרינג מחזיק 28% מהשוק, פריגת 26%, פרימור 15% ואחרים 22%. פייגלין מסר, כי בשנת 2004 חלה עלייה של 7% בצריכת מים ומיצים על חשבון מוצרי קולה.  

 

שוק המיצים מגלגל 900 מיליון שקל בשנה (244 מיליון ליטרים). השוק נחלק למשקאות קלים המהווים 72% ממנו, נקטרים 24% ומשקאות טריים 4%.

 

ההשקה תלווה בקמפיין פרסומי חדש, באמצעות משרד הפרסום ראובני פרידן, תחת הסיסמא: "הטעם המוכר ללא תוספת סוכר". כמו כן, יוצבו סטנדים ייחודיים לתקופת ההשקה ב-300 נקודות מכירה, שלטי חוצות והטעמות.

 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים