שתף קטע נבחר

ישראכרט: גידול של 16% בקניות באפריל, עקב החג

בשליש הראשון של השנה גדלו הקניות בכרטיסי אשראי של ישראכרט ב-9% ביחס לתקופה המקבילה אשתקד. הערים בהן הורגש הגידול הבולט ביותר בקניות לקראת החג, היו פתח תקווה ונתניה

בחודש אפריל גדל היקף הרכישות בכרטיסי אשראי ב-16%, על רקע הקניות לחג הפסח. כך עולה מנתוני חברת כרטיסי האשראי ישראכרט.

 

במהלך השליש הראשון של השנה גדלו הקניות בכרטיסי אשראי של ישראכרט ב-9% ביחס לתקופה המקבילה אשתקד, כאשר בינואר-מרץ הגידול עמד על כ-6% לעומת התקופה המקבילה אשתקד.

 

בחודש אפריל, גדל ב-34% היקף קניות הרהיטים לעומת אפריל אשתקד. גידול של 17% נרשם בענפי התרבות, בידור ופנאי. עלית חדות הורגשו בשבועיים שלפני החג בתחומים של מכוני יופי וקוסמטיקה, הלבשה והנעלה, צעצועים, מעדניות ו-D.I.Y.

 

 

קניות לחג

 

על פי נתוני החברה, ביום רביעי שקדם לחג, נרשם בענף המעדניות ביקוש הגבוה פי 2.6 מיום ממוצע בענף, ובענף המכולות - פי 2.1.

 

בענף המשתלות הביקוש הגיע לשיא ביום שישי שלפני החג - בו הגיע מחזור המכירות להיקף של פי 5 מיום ממוצע בענף.

 

מבין עשר הערים הגדולות, הערים בהן הורגש הגידול הבולט ביותר בקניות לקראת החג, היו פתח תקווה ונתניה.

 

חברת כרטיסי האשראי לאומי קארד מוסרת כי בשליש הראשון של השנה נרשם גידול של 11% בפעילות מחזיקי כרטיסי האשראי בהשוואה לתקופה המקבילה אשתקד. ברבעון הראשון נרשם גידול של כ-9% ובתקופת הפסח נרשם גידול של כ-15% בפעילות, ביחס לתקופה המקבילה אשתקד. 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
המכירות במשתלות זינקו פי 5
מומלצים