שתף קטע נבחר

חברות המזון מתחרות: מי תספק אוכל לכוחות הפינוי

מאז שהמועצה האזורית חבל אשכול פרסמה מכרז לאספקת מזון לחיילים שיפנו את תושבי גוש קטיף ולעיתונאים שיסקרו את הפינוי, הבינו חברות המזון הגדולות בעולם שהתוכנית היא מכרה זהב לפרסומות חינם

את התשובה לשאלה האם פינוי עזה יהפוך לעימות נדע, כנראה, רק ברגע האמת, אבל תוכנית ההתנתקות כבר גרמה לקרב אחד שמתרחש ממש בשבועות האחרונים. חברות המזון הגדולות בעולם הבינו שהתוכנית היא מכרה זהב פרסומי, ועכשיו כל אחת רוצה שדווקא הלוגו שלה יככב בצילומי הטלוויזיה.

 

באחרונה פירסמה מועצת חבל אשכול מכרז לאספקת מזון לאנשי כוחות הביטחון ולאלפי העיתונאים שיסקרו את ההתנתקות, והחברות הגדולות לא מיצמצו לרגע. "מקדונלדס", "בורגראנץ'", "קאנטקי פרייד צ'יקן" ו"ברגר קינג" הגישו את הצעותיהן לספק מזון בשרי: "פיצה האט", "דומינוס פיצה" ו"סמי בורקס" נאבקות על הקיבה של מי שיעדיף חלבי.

 

החברות שיזכו במכרז יוכלו לפתוח סניף במרכז המזון המודרני שיפעל מסביב לשעון. מרכז המזון אמור לקום בסמוך למרכז התקשורת העולמי שייפתח בקמפוס של המועצה. במרכז, שיהפוך למוקד התקשורת העולמית בימי ההתנתקות, יועברו גם תדריכים עיתונאיים של מפקדי הפינוי. בין תדריך לבין שליחת הכתבה למערכת יוכלו הכתבים להתפנק בספל קפה מהביל – וגם כאן אי אפשר בלי תחרות: "קופי טו גו", "ארומה" וגופים נוספים הגישו מועמדויות לפתוח בית קפה במרכז.

 

מי שמרכז את כל הלוגיסטיקה הזו הוא תת אלוף במיל' צביקה פוגל, המתאם בין מינהלת ההתנתקות למועצת אשכול. "מאחר שאנחנו הולכים להיות המראה של המדינה, יש לנו כוונה לתת את כל התנאים למי שיגיע למרכז התקשורת כדי שיוכל לעשות את עבודתו על הצד הטוב ביותר", אמר פוגל.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: איי פי
הפגנה נגד ההתנתקות: מקדונלדס בדרך אליכם
צילום: איי פי
מומלצים