שתף קטע נבחר

ה"נאצי של המרק" מסיינפלד פותח רשת דוכני מרקים

שף המרקים הניו-יורקי הנוקשה, שזכה בסדרה "סיינפלד" לכינוי "הנאצי של המרק" (Soup Nazi) מתכנן לפתוח רשת דוכני הזמנות מרקים ברחבי צפון אמריקה. הדוכן הראשון יפתח בניו-ג'רזי בקיץ הקרוב

שף המרקים הניו-יורקי הנוקשה, שזכה בסדרה "סיינפלד" לכינוי "הנאצי של המרק" (Soup Nazi) מתכנן לפתוח רשת דוכני הזמנות מרקים ברחבי צפון אמריקה. אבל אל תצפו לקבל בהם את היחס הניו יורקי האותנטי וגס הרוח.

 

בכל הדוכנים של רשת "איש המרק המקורי" יוצבו שלטים בהם יפורטו כללי ההזמנה הנוקשים של השף אל יגאנה, ביניהם "הכן את הכסף מראש!" ו"עבור לצד שמאל לאחר ההזמנה!". אך דובר של החברה מסר כי ייאסר על העובדים לצעוק “No soup for you!" על לקוחות שלא יצייתו לכללים.

 

יגאנה ושותפיו חתמו על הסכמים למתן 123 זיכיונות עד כה. הדוכן הראשון יפתח בעיר רידג'ווד בניו ג'רזי בקיץ הקרוב. הקבוצה מקווה למכור 1,000 זיכיונות במרכזי קניות ונמלי תעופה בארה"ב וקנדה בתוך 7 שנים. השותפים מתכננים גם למכור מרק מצונן בסופרמרקטים.

 

"אנחנו מתכננים להפוך את הקונספט הזה לבינלאומי, בגלל שאל מוכר בכל העולם", אמר ג'ון בלו, יו"ר סופ קיטצ'ן אינטרנשיונל, היוזמה בת 5 החודשים שמכונה על שם חנותו המקורית של יגאנה בניו יורק סיטי. החנות הפכה למוקד התעניינות של תיירים מאז הפרק ב"סיינפלד" ששודר ב-1995, בו הופכים ג'רי, ג'ורג', איליין וקריימר ללקוחות קבועים בחנות, עד שהם מעצבנים את השף ומסולקים.

 

כמו בפרק ב"סיינפלד", המתכונים של יגאנה הם סוד שמור היטב. לדברי מנהלת התפעול לינדה גאווין, יגאנה והשפים שלו עובדים עם מומחים באוניברסיטת רוטגרס כדי להתאים את המתכונים לייצור המוני והפצתו בכל היבשת, כך שיישמרו על טעמם וטריותם. "הוא שף לחוץ טיפוסי", אמרה גאווין. לדבריה, התנהגותו הוצגה באופן מדוייק למדי ב"סיינפלד".

 

תפריט הדוכנים כולל מרקי פירות ים, צ'ילי ומרקים אקזוטיים נוספים, בתוספת לחם, שתייה, פירות טריים ושוקולד.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: איתי גל
בקרוב: רשת דוכני מרקים
צילום: איתי גל
מומלצים