בדומה ללא מעט מציגים בשבוע האופנה הנוכחי, גם שני צימרמן, בוגרת שנקר במחזור 2013, החלה את דרכה עם חשיפתה בתצוגת המעצבים המבטיחים בשבוע האופנה הקודם. צימרמן, שמאז הספיקה להציג בשבוע האופנה בברלין, העלתה למסלול 35 דגמים של קולקציית אביב-קיץ 2016 תחת נושא רחב של שבטיות, כפי שהתגבש בשלב איסוף החומרים. צימרמן בחרה בבדים המשחקים על הסתרה וחשיפה של הגוף במוטיבים גאומטריים, כמו גם בחיבורים בין תחרות, אורגנזה וטול שקופים לברוקד בגימור מטאלי, סאטן ועור.

 

35 דגמים עלו על המסלול בעריכה מדויקת. שני צימרמן (צילום: אורית פניני)
35 דגמים עלו על המסלול בעריכה מדויקת. שני צימרמן (צילום: אורית פניני)

 

יחד עם זאת, פרט לחליפות מכנסיים נינוחות ומספר שמלות בצללית הדוקה שנגזרו מסריג צרוב, רוב הדגמים, הן מבנית והן צבעונית, נשאו קשר ויזואלי רופף בלבד לשבטיות, שהתבטא בעיקר ברקמה צמחית על גבי חומרים שקופים במראה שאזכר ציורי גוף – אבל אנחנו רחוקים מלהלין על כך.

 

משחקי הסתרה וחשיפה. שני צימרמן (צילום: אורית פניני)
משחקי הסתרה וחשיפה. שני צימרמן (צילום: אורית פניני)

 

בתצוגה נראו מגוון גזרות נינוחות ובהן חליפות מכנסיים נשפכות, שמלות מקסי בנויות קומות וולנים, אוברולים וחולצות שקופות בגזרה קופסתית שנעו בסקאלה רחבה שבין יום לערב. הצבעוניות שהתפתחה בהדרגה מניוד ואפרסק, למנטה, טנג'רין ופטרול, הופיעה כטוטאל לוק של צבע אחד או בשילובים של צבעים מנוגדים, והיתה אחת מנקודות החוזק של הקולקציה.

 

צבעוניות מוצלחת שהתפתחה בהדרגה
צבעוניות מוצלחת שהתפתחה בהדרגה

 

גישתה הבוגרת של המעצבת, השליטה הטכנית ומלאכת העריכה המדויקת של תמהיל התצוגה, יצרו תמונה שלמה ואחידה, ועם זאת הביאו למסלול רוח צעירה ולבישה. החיבור החזק לנושא ההשראה השבטית בא לידי ביטוי בשיתוף הפעולה המוצלח עם מעצבת התכשיטים קרן וולף, שיצרה צמידי חישוק דרמטיים, ענקי צוואר ועיטורי ראש בגימור זהב מבריק ובעיטור פעמונים.

 

מאשה רודוב

 

   (צילום: אורית פניני)
(צילום: אורית פניני)

 

   (צילום: אורית פניני)
(צילום: אורית פניני)

 

   (צילום: אורית פניני)
(צילום: אורית פניני)

 

   (צילום: אורית פניני)
(צילום: אורית פניני)