קמפיין הלנז'רי של חברת האופנה למידות גדולות ליין בריאנט שהושק בשבוע שעבר תחת הסלוגן I'm No Angel, קיבל אמש חיזוק משמעותי מהשחקנית האוסטרלית רבל ווילסון, שעלתה לבמה בטקס פרסי הקולנוע של MTV אתמול בלוס אנג'לס לבושה כמלאכית של ויקטוריה'ס סיקרט, עם חזיית אבנים משובצת, מכנסי טייץ שחורים עם המילה Think באותיות כסופות וכנפיים לבנות ממש כמו של מירנדה קר, המלאכית הנודעת של מותג ההלבשה התחתונה.

 

>> מוזמנים לעשות לנו לייק בפייסבוק

 

בניגוד למלאכיות הדקיקות של ויקטוריה, ווילסון היא שחקנית-קומיקאית במידה גדולה, שביקשה לצאת בהצהרה בנוגע לדימוי גוף של נשים. "על אף שדוגמניות ויקטוריה'ס סיקרט נקראות דוגמניות (מודלס, באנגלית), הן לא בהכרח מודל לחיקוי", שיחקה ווילסון עם המילים מאחורי הקלעים.

 

בכלל, ווילסון היא פרובוקציה מהלכת על שתיים, וזו לא הפעם הראשונה שהיא משתמשת בבמת הטקס של MTV כדי לחולל דיון על מודל היופי ומידות הגוף. בספטמבר 2012 היא עלתה לבמה בטקס פרסי המוזיקה של הערוץ בטוניקה לבנה עם הדפס של אישה רזה לבושה בביקיני ורוד, כאשר מהחלק התחתון של בגד הים מבצבץ שיער ערווה שנראה כפרווה היוצאת מתוך הבגד. שנה וחצי לאחר מכן הופיעה על במת טקס פרסי הקולנוע של הערוץ כשהיא לבושה בשמלת מיני שחורה, אליה הוצמד שד פלסטיק ענקי עם שתי פטמות, שכביכול בצבצו החוצה.

 

 

כנפיים לבנות ממש כמו של מירנדה קר. רבל ווילסון (צילום: gettyimages)
כנפיים לבנות ממש כמו של מירנדה קר. רבל ווילסון (צילום: gettyimages)

 

 

כאמור, הפעם ההצהרה של ווילסון מגיעה בעקבות הקמפיין המרעיש של ליין בריאנט, שהציג שש דוגמניות פלאס סייז בלנז'רי תחת הסלוגן I'm No Angel, שהפך להאשטג פופולארי ברשתות החברתיות וזכה בשבוע האחרון ל-17 אלף תיוגים באינסטגרם.

 

בעקבות הקמפיין, אלפי נשים ברחבי העולם, בעיקר במידות גדולות, צילמו את עצמן בהלבשה תחתונה או עם בגדים, והעלו את התמונות לאינסטגרם עם התיוג האנטי-מלאכי.

 

 

 

 

במאמר שפורסם באתר Styleite מבקרת העיתונאית אמנדה ריצ'רדס את הקמפיין וטוענת כי הטרמינולוגיה של ליין בריאנט מייצרת מהלך אופוזיציוני למלאכיות של ויקטוריה'ס סיקרט, במקום לייצר העצמה אישית ושיח חדש על הבסיס החיובי.

 

ריצ'רדס ממשיכה ואומרת כי גם ליין בריאנט מציעים מודל יופי אחיד של דוגמניות במידה 42-44, בשעה שחלק גדול מהלקוחות שלהם מתהדרות דווקא במידה 50 ומעלה, ולדבריה היא היתה רוצה לראות בקמפיין נשים גדולות יותר.

 

כנראה שאי אפשר לנצח בכל החזיתות גם אם ממש מתאמצים.