בדיוק שבוע לאחר שמריל סטריפ היממה את הצלמים על השטיח האדום בטקס האוסקר, במראה נונשלנטי שלא נכנע למוסכמות המופרכות של האירוע, והנה אנו מתבשרים כי שלוש בנותיה זוכות לככב יחד בקמפיין אופנה.

 

>> מוזמנים לעשות לנו לייק בפייסבוק

 

מיימי, גרייס ולואיזה גאמר, שזכו בדמיון מדהים לאמן, מופיעות בקמפיין לקו הנעליים והתיקים של המותג Other Stories & - האח הצעיר והמגניב של H&M – אשר נוצר בשיתוף עם המעצבת קלייר ויויאר.

 

 

שלוש הבנות הבלונדיניות והיפות אימצו את השיק המינימליסטי וחסר המאמץ שגם אמן מעדיפה ביומיום (וכאמור, אפילו בטקס האוסקר), תוך שהן מתרחקות עד כמה שניתן מהמראה המוקפד והמעוצב שאימצה סטריפ בתפקידה הבלתי נשכח כעורכת האופנה האימתנית מירנדה פריסטלי בסרט "השטן לובשת פראדה".  

 

חובבי סדרות בית החולים שביניכם ודאי יזהו את האחות הגדולה מיימי, 31, מהסדרה "אמלי אוונס", שם כיכבה בתפקיד הראשי. הסדרה אומנם ירדה מהמסך אחרי עונה אחת, אבל לא לפני שהפכה את מיימי לשחקנית מוכרת שהשתתפה מאז בהצגות, סרטים וסדרות נוספות, בין היתר בסרט Cake לצדה של ג׳ניפר אניסטון.

 

כמו סטריפ האם, גם מיימי ידועה בסטייל הנינוח שלה וכחובבת אופנה שנצפית תדיר בשורות הראשונות של התצוגות בשבועות האופנה. בשנת 2010 היא אפילו צעדה בעצמה על המסלול, בתצוגה למען נשים עם מחלות לב, והופיעה בהפקת אופנה במארי קלייר.

 

אחותה הגדולה, הופיעה גרייס בסרטון לציון 25 שנה למגזין ELLE, ובין היתר, שיחקה בסדרת נעורים בערוץ "ניק טין", ובעונה השנייה של הסדרה "חדר החדשות" גילמה את האלי שיאה, כתבת חדשות ובת זוגו של ג'ים הארפר.

 

האחות הקטנה, לואיזה, 23, היא כפי הנראה היחידה במשפחה שאין לה אספירציות להיות שחקנית. כיום היא דוגמנית החתומה בסוכנות IMG, שהופיעה זה מכבר במגזינים וניטי פייר וגלאמור. 

 

)

 

גם האחות האמצעית, גרייס, 28, הלכה בדרכי אמה האלמותית והיא מתפרנסת ממשחק. כמו כן, גם היא חובבת אופנה הידועה בסגנון הבוהו-שיק שלה. יחד עם "מיימי, לואיזה וגרייס הן לקוחות החלומות שלי", אמרה עליהן המעצבת אן ויויאר. "יצירתיות, עובדות קשה, בעלות סטייל ועירוניות".  עקב הסטייל המוכר של המשפחה שמתאפיין במראה נקי, מינימליסטי, מודרני ונינוח, ושללא ספק מעיד על תורשה מדוייקת.

 

השיק הנקי, המינימליסטי, המודרני ונטול המאמץ, המאפיין את בנות המשפחה, הסבירה המעצבת, מייצג נאמנה את הקמפיין, שמורכב ברובו מחולצות משי מכופתרות בגוונים בהירים, ג׳ינס ונעליים שטוחות. מה שבטוח, לבנות המשפחה יהיו תמונות חדשות ומוצלחות לקשט בהן את האלבום המשפחתי.  

הקולקציה תושק ב-5 למרץ בחנויות המותג וגם באתר האונליין.