קבוצת גולף מאשרת לראשונה כי בכוונתה לרכוש את מלוא האחזקות באתר הקניות Adika. בהודעה לעיתונות שיצאה מטעם מנכ"ל הקבוצה אלי מיזרוח, נכתב: "היקף התמורה הכולל צפוי להסתכם בעד 40 מיליון שקל. צפי המכירות של חברת Adika בשנת 2015 מוערך בכ-40 מיליון שקל. רכישת Adika עשויה להפוך את קבוצת גולף לשחקנית המובילה בשוק ה-E-commerce בישראל. במסגרת העסקה תוקם חברה שתיקרא On Line Golf, אשר תרכוש 100 אחוז מהאחזקות בחברת Adika ותפתח תשתיות מכירה באינטרנט למותגי קבוצת גולף".
Adika בבעלות עדי רונן ודדי שוורצברג עלה לאוויר בינואר 2012, והפך לאחד מאתרי שופינג האופנה המובילים בישראל. בשנה האחרונה פועל האתר להרחבת ההיצע שלו, ולצד פריטי לבוש לנשים הוא מציג גם קו גברים, קו למידות גדולות, וקולקציית פריטי וינטג'. גורמים בכירים ב-Adika אישרו את הפרטים.
מנגד, קבוצת גולף נמצאת בימים אלו בתהליך התרחבות ומתיחת פנים של המותג. רק לאחרונה רכשה הקבוצה 50 אחוז מפעילות רשת האופנה טופשופ בישראל מקבוצת סקאל הולדינגס, וכן יצאה בפרויקט גדול בשם Style Hub לגיוס מעצבים צעירים. נראה כי מנכ"ל הקבוצה החדש, אלי מיזרוח, מבקש להצעיר את המותג, והבחירה ב-Adika היא אחד המהלכים בדרך למטרה.
אם יבשילו המגעים לכדי חוזה חתום, החיבור בין השניים צפוי להיות אחד המסקרנים בתעשייה המקומית. מצד אחד, אתר שופינג הפונה לצעירות בגילאי 35-15, מצד שני – קבוצת אופנה בעלת דימוי משפחתי שמציעה גם כלי בית, מצעים והלבשה תחתונה. בנוסף, זו תהיה דריסת הרגל הראשונה של גולף בשוק המקוון, שכן עד כה פעלה הקבוצה באמצעות חנויות בלבד. נכון לעכשיו, עדיין מוקדם לשער כיצד ייראה החיבור בין השניים וכיצד יפעל Adika אם יהפוך לחלק מקבוצת גולף.
עם זאת, עבור הלקוחות של Adika כנראה שלא מתוכננים שינויים מרחיקי לכת. האתר, שמתמקד בייבוא של אופנה טרנדית, צעירה וזולה ממזרח אסיה, פועל בשני מישורים: שימור קהל הלקוחות הצעיר שדורש בגדים מעודכנים, ואיתור קהל חדש המחפש פריטי לבוש ייחודיים יותר. מסיבה זו יצר האתר בשנה החולפת שיתוף פעולה עם המעצבת הוותיקה שושנה בן צור (סבתו של שוורצברג), שמכרה באתר פריטי וינטג' בעיצובה, ולאחרונה גם עם הקניינית איילת גלאור, שאחראית על חטיבת פריטי וינטג' של בתי אופנה כמו ז'יבנשי, ורסאצ'ה ואסקדה.