מתישהו, בשחר ההיסטוריה שלי, עמלתי על קמפיין לפלטפורמה חדשה למכירות אופנה באינטרנט. הכל נראה אופטימי ומבטיח, עד שיום אחד, בעודי רכונה על שולחן החול בחמ"ל האופנתי (טוב, סתם לוח שעם), אל מול הר של קטלוגים, גזרות וכתבות על טרנדים חמים, שקועה עד צווארי הענוג בנוהל קרב ואסטרטגיות כיבוש – נודע לי שכרגיל, האשה מתכננת תוכניות ואלוהים צוחקת לה בפרצוף: בזמן שיצאתי לקרב, מקים לו גוף התקשורת הגדול במדינה חזית חדשה ממש מעבר לכביש (לא נכון, בדרום העיר, אבל מה זה חשוב?) - אתר קניות גדול לאופנה.

 

Parallel
Parallel

 

האמת? שקשקנו. קרענו את הקרדשיאן שלנו חודשים ארוכים בתכנונים ובעבודה, והנה קם לו ענק המדיה ומכריז על פלטפורמה מתחרה. אין צדק.

 

mikokids
mikokids
 

זו היתה ההיכרות הראשונה שלי עם "הקטלוג" של Xnet, מבוססת בעיקר על קנאת תופרים. אלפי שמלות וצעיפים אחר כך, בערך באוקטובר שעבר, הבנתי שאם הבחורה לא יכולה להפשיט אותם מנכסיהם, מוטב שפשוט תתלבש עליהם. כך, שורפת מאחורי גשר של חזיות, הצטרפתי בעצמי אל צוות הקטלוג.

  

Note
Note

 

הסטארט אפ שקנה אותי

אני מקווה שהבוס יקרא את זה: הכרתי בקטלוג של Xnet חבורה מ-ק-ס-י-מ-ה ויצירתית (חוץ מזה שגנב לי את ספל הקפה שהבאתי מהבית) שתוך כדי הפעלת מודל המכירות הייחודי ב"קטלוג", המשיכה לחקור רעיונות חדשים לטובת שיפור חוויית הקניות באינטרנט. לאורך כל השנה האחרונה חיפשנו פתרונות טכנולוגיים להציג פלטפורמת מכירות איכותית וידידותית לכל בעל עסק, זעיר-קטן-בינוני-גדול, שיש לו עניין למכור ברשת, בכל תחום.

 

Duchess case
Duchess case

 

עד שיום אחד (אחר, לא ההוא) גילינו את Peakardo.

 

את Peakardo הקימה שלישייה של צעירים ירושלמים נמרצים - אבי, אמיר וחגי. במקור, הם פיתחו אותו לטובת המוכרים ביריד בצלאל, אותו הם הפיקו בירושלים, כדי שיוכלו להציג את הפריטים של היריד גם ברשת. היוזמה היתה כה מוצלחת, שהחבורה בחרה לזנוח את היריד עצמו ולהתמקד דווקא בפיתוח האתר כסטארט-אפ. הם השקיעו בממשקי משתמש מתוחכמים, מדריכים מפורטים וגיבשו מוצר מתקדם שמבטיח חוויית קנייה מושלמת.

 

כך התאהבנו ב-Peakardo, במיזם וביזמים, ויצאנו למהלך משותף, שכלל גם את השבועון לאשה ואתר הלייפסטייל Xnet, כדי להציג בפניכם את שופינג לאשה - זירת הקניות הכי שווה ברשת, מעין רחוב אינטרנטי שמציג מגוון חנויות גדול של יוצרים עצמאיים ומעצבים מקומיים.

 

אלטע שיק
אלטע שיק

 

מה התחדש?

בתקופה שבה האקלים התקשורתי עוסק רבות ביוקר המחייה וכמעט כל כתבה שנייה משבחת את יתרון המחיר של הקניות באינטרנט, שופינג לאשה מציע מגוון עצום של פריטים ממגוון תחומי הלייף סטייל: אופנה, בריאות ויופי, אמנות, מזון ועוד.

 

האתר מאפשר לכל בעל עסק מקטן ועד גדול להקים חנות אינטרנטית במחיר שווה ובממשק פשוט ואינטואיטיבי. לא צריך להבין טכנולוגיה כדי להקים חנות בשופינג לאשה.

 

Ishaor
Ishaor

 

מה מציע שופינג לאשה למוכרים ולבעלי החנויות?

  • הקמה עצמאית וניהול פשוט של חנות מקוונת
  • אין הגבלה על מספר הפריטים
  • הקמה וניהול של מועדוני לקוחות
  • ייזום מבצעים והנחות
  • הפצה אוטומטית של פריטים פופולאריים ברשתות החברתיות
  • היקף גולשים גדול – טראפיק, טראפיק ועוד טראפיק
  • קידום הפריטים במתחם השופינג, בשבועון לאשה ובאתר Xnet
  • חוויית גלישה נעימה ועיצוב מרהיב
  • הפעלת חנויות במחיר חסר תחרות

 

מה הערך המוסף של שופינג לאשה לקהל הקונים?

  • חוויית קנייה מתקדמת ואינטואיטיבית
  • מגוון גדול של חנויות ופריטים מקטגוריות רבות
  • הנחות משמעותיות ומבצעים לחברי מועדון (ההצטרפות חינם)

 

 

בחזרה אליי

ככה קרה שבפעם השנייה אני משתתפת בהשקה של פלטפורמה אינטרנטית חדשה וגדולה, ומתרגשת נורא. כיף לי, וכיף גם לכם: בקרוב תוכלו למכור ולקנות כאן הכל - משמלת בלון ועד מחבת טפלון - ולהצטרף לקהילה גדולה של יוצרים, מעצבים ומכתיבי דעת קהל.

 

ואני? אני אהיה כאן להמשיך לחפור. בקרוב גם ב"לאשה". בשבילי זה מספיק כדי להתרגש.

 

קצת עלינו:

  • שעות פתיחה: 24/7
  • איך מגיעים? פשוט לוחצים על הלינק, החנייה חינם
  • קוד לבוש: מפיג'מה ועד מלודרמה
  • בתפריט: הסטייל עלינו, הקפה והכיבוד עליכם 

 

מזמינה אתכם לצאת לשופינג בשופינג לאשה !

 

שלכם,

שירלי