כששחר כהן ואורית חודדי סיימו את לימודיהם במחלקה לעיצוב פנים במכון הטכנולוגי חולון, הם החליטו להקים סטודיו. אחד הפרויקטים הראשונים שקיבלו על עצמם, היה עיצוב והלבשת דירתו השכורה של כהן עצמו, שבדיוק עבר לדירת 2.5 חדרים ברחוב העלייה בדרום תל אביב, בבניין ישן בן חמש קומות.
הדירה הייתה משופצת למחצה, אבל לפעמים עדיפה דירה הרוסה שמתחילים לשפץ מחדש על פני שיפוץ שמותיר את הדירה ללא אופי וחיים. ממילא, רחוב העלייה הוא לא הרחוב הכי יפה בעיר. במקום החללים הריקים, המונוטוניים והמדכדכים שקיבלו את פניו של השוכר החדש, הוא ושותפתו החליטו לעצב בית יותר נעים ושמח. לשמחתו, בעל הדירה הסכים להשתתף וכך יכלו להשפיע על החדרים שעוד לא שופצו, כמו חדר הרחצה.
חלוקת הדירה: 63 המטרים הרבועים מתחלקים לחלל פתוח שמכיל סלון ומטבח עם פינת אוכל; חדר שינה וחדר רחצה; וחצי חדר שירות. דלת הכניסה נפתחת מול נישת גבס עם מדפי אחסון פתוחים, ובהם נעליים, ספרים וחפצי נוי. מימין, מסדרון ארוך שמגיע לסלון, ובדרך עוברים על פני זוג אופניים מברלין, ושידה ("חדרים") המונחת על שטיח קטן.
המטבח: תוכנן כשני קווים מקבילים, ומורכב מארונות MDF נמוכים ולבנים עם מגרעות בצבע עץ. שחר וחודדי הוסיפו מעליהם פס לוח גיר והרכיבו מוטות תלייה. בעומק המטבח, בנישה שהייתה פעם מרפסת ונסגרה, נמצאים מקרר וסלסלת פירות וירקות. התמונה נרכשה במכירה פומבית למען ילדים נזקקים. המעצבים בנו בר שמפריד בין המטבח לסלון. הבסיס צבוע בלבן, והמשטח הוכן מפסי עץ אורן שחוברו ונצבעו בצבע שמן. מולו מוקמו שני כסאות בר שחורים ("איקאה").
הסלון: בקיר המרכזי שלו נחשפו לבני סיליקט מקוריות שנצבעו בלבן, ועליהן נתלה שעון. הספרות נחתכו משאריות עץ אורן, המחוגים הוזמנו ב-ebay. מתחת לשעון הוצבה קונסולה, שאותה בנו המעצבים משאריות עץ אורן, וחפצים מונחים עליה. ספה אפורה הונחה על שטיח בגוונים טבעיים ("שונרא") ולצדה הוצבו שולחנות קפה ("חדרים") ושני הדומים סרוגים ("שונרא"). גוון כחול כהה סייע להבליט את פינת האוכל, הכוללת שולחן עגול מפלטת זכוכית המונחת על רגלי עץ ("אייטמס גלרי") וכסאות ששופצו, רופדו ונצבעו בגוונים שונים על ידי המעצבים ("וינטג' מאניה").
על הקיר, בין שתי שידות אחסון מברזל שנצבעו באפור ("איקאה"), נתלה העתק יצירה של אנדי וורהול. במרפסת, שהפכה לחלק מהסלון, יש שתי כורסאות ששויפו ורופדו מחדש, ושביניהן הונחה מזוודה ("וינטג' מאניה").
חדר השינה: המיטה נקנתה בדרום תל אביב בצבע אורן, ונצבעה מחדש בלבן. בצדה האחד הוצב כיסא משנות ה-50, ששופץ והפך לשידת צד ("וינטג' מאניה"), ומעליו נתלה גוף תאורה לבן שנצבע באדום ("איקאה"). מעל המיטה נתלה עיבוד תמונה של אולנה צ'רננקו, אמנית אוקראינית ("אימג'בנק גלרי"). בצד השני של המיטה הוצבה שידת במבוק ("איקאה") וממולה עומדת מראה במסגרת לבנה.
פינת עבודה: מוקמה בתוך נישה בחדר. שולחן העבודה הוא פלטה שמונחת על שני חמורים ("אייס"), הכסא הוא העתק של "אימס" המפורסם ("אייטמס גלרי"), ויש גם שרפרף עץ ("חדרים"). החלון שאליו פונה השולחן כוסה בווילון בד לבן, כדי לשמור על הפרטיות, ובצד, נסתרת מהעין במבט ראשון, דלת מובילה אל חדר השירות.
חדר הרחצה: היה בשיפוצים כשכהן נכנס לדירה. הוא וחודדי בחרו לרצפה אריחי שחור-לבן בגודל 30 על 30 ס"מ, ולקירות אריחי קרמיקה בצורת לבנים (''HeziBank''). בעומק החלל מקלחון ובמרכזו שידת כיור לבנה.
תקציב: הלבשת הבית (ללא השקעת הבעלים בחדר הרחצה) עלתה 35 אלף שקלים. רוב הסכום הושקע בדברים שכהן ובן זוגו יוכלו לקחת לדירה הבאה שלהם. ההיגיון פשוט, אומר כהן: "יכולנו להרשות לעצמנו רק דירה שכורה, אבל רצינו להרגיש בה בבית. כזוג מעצבים (אני מעצב פנים ובן זוגי מעצב גרפי), העיצוב חשוב לנו. העדפנו להשקיע בה מאמץ, גם אם זה לפרק זמן מוגבל".