לאנשים שמכירים אותי מקרוב, החיבור הנוכחי שלי לעולם הספורט נראה מוזר ולא טבעי, ובצדק. מאז ומתמיד האמנתי שאופנה וספורט הם עולמות מקבילים שלא יפגשו לעולם, וגם אם כן, זה יסתיים בתאונה. אנשי אופנה הם מגניבים שנראים טוב ואנשי ספורט הם מרובעים שמרגישים טוב. אלה היו הנחות היסוד שלי, עד שנשאבתי להרפתקת הריצה וגיליתי שהעולם השתנה.

"ספורט וכושר גופני הם חלק בלתי נפרד מחייה של האישה המודרנית ברחבי העולם", אמר מארק פארקר, נשיא ומנכ"ל חברת נייקי העולמית, בפתיחת אירוע ההשקה הענק של קולקציית קיץ 2015 בניו יורק, אליו התגלגלתי היישר מחצי המרתון בסן פרנסיסקו. מנתונים שהציג בפתיחת האירוע עולה כי נייקי מלבישים כ-65 מיליון נשים ברחבי העולם, וכי מספר הנשים המנויות לחדר הכושר היום עולה על מספר הגברים.

האישה המודרנית שפארקר מדבר עליה רוצה ליהנות מכל העולמות, או לפחות משני אלה שהופרדו לחלוטין בתודעה שלי. היא רוצה להיות גם חזקה וגם יפה, גם בריאה וגם אופנתית, גם הישגית וגם נשית. ומרגע שלמדתי על קיומה, התחלתי לראות אותה בכל מקום שאליו סובבתי את הראש. למשל, כשנתקלתי באורחות נוספות באירוע, כמו בלוגריות האופנה האגדיות ואלילות הסטייל הפרטיות שלי, אלאונורה קריסי וסוזי לאו, שמסתובבות בשמלות מעצבים כשלרגליהן נעלי ריצה.

האירוע עצמו שמר על הדואליות ספורט-אלגנט לכל אורכו, כשהשיא היה תצוגה שהעלתה אל מסלול אחד 27 ספורטאיות אולימפיות, ואחריהן שורה ארוכה של דוגמניות, בניצוחה של הטופ מודל קרלי קלוס.

קלוס היא גם הפרזנטורית של קולקציית הקפסולה שיצר עבור נייקי המעצב הברזילאי הצעיר פדרו לורנסו, אשר מהווה את התגלמות האישה החדשה של נייקי. מדובר בקולקציית הלבשה ספורטיבית, שמטשטשת לחלוטין את הקו המפריד בין חדר הכושר לעולם שמחוצה לו. קולקציה נוספת שהציגה "נייקי לאב" (רשת חנויות המציעה קולקציות אופנה אקסקלוסיביות של שיתופי פעולה בין נייקי למעצבי אופנה), היא של המעצבת הגרמנייה ג'והנה שניידר, ששמה דגש על בגדים מודולריים שמשנים צורה והופכים מבגד אימון לבגד אופנתי, למשל, עליונית לאימון שהופכת לחצאית.

ולמי שמחפש את השורה התחתונה של המגמה החדשה באופנה, בבקשה: טייץ הוא הג'ינס החדש. הוא נוח יותר, הוא רב שימושי, הוא אופנתי והוא הכי 2015. אני, כצפוי, כבר הצטיידתי בכל הצבעים. בכל זאת, צריך להתאים את המלתחה שלי לאישה החדשה שהפכתי להיות.