ריבוי שידורי הריאליטי בארץ, צימצם את 15 דקות התהילה המפורסמות ל- 15 שניות במקרה הטוב, אחרי שהתוכנית יורדת ודור חדש של משתתפים מציף את המסך. את הסטטיסטיקה העגומה הזו, החליטה מור סילבר, שלקחה חלק בעונה השנייה של טי.אל.וי לשבור.

 

>>> חבבו את "לאשה" בפייסבוק

 

>>> חפשו אותנו באינסטגרם: LAISHAMAG צפו בתמונות מאחורי הקלעים של הפקת הגיליון החדש, וקבלו הצצה לגיליונות הבאים

 

>>> להורדת אפליקציית "גירלז" מבית "לאשה" לאנדרואיד

 

לפני שלוש שנים היא הצטלמה לדוקו ריאליטי בו ארבעה צעירים מגיעים לתל אביב, מקבלים דירה ומשתלבים לתקופה במשרות נחשקות. סילבר לוהקה על תקן הצעירה הבלונדינית והשאפתנית, עם גינונים של ילדת שמנת שהכל בא לה בקלות.

 

בהמשך התברר כי מתחת למעטפת המחוייכת, אמא שלה הסתירה את ההתנהלות הבעייתית של אביה, שצרך סמים ולא מילא את חובותיו עד שנפטר לבסוף מדום לב. כל התדמית המפונקת והצפונבונית, התגלתה כרחוקה מהמציאות, עם תא משפחתי קטן אבל חם, המתנהל בצניעות.

 

עם סיום שידורי העונה, מצויידת בעדת מעריצות, סילבר החליטה לנצל את המומנטום, אבל בדרך הארוכה והקשה, ללא קיצורים.

 

באמצעות עמוד הפייסבוק היא גייסה סביבה קהל וצברה יותר מ-57 אלף איש, לאחר מכן פתחה אינסטגרם בו נתנה במה מלבד לחייה האישיים, גם לאהבתה הגדולה לאופנה - וכיום הוא מתקרב ל 95 אלף עוקבים. בנוסף שילבה בלוגים אישיים מצולמים, עבדה ככתבת שטח באתר אינטרנט ואז בחדשות הבידור, משם קיבלה את תפקיד כתבת הרשת של האקס פקטור ושל דה ווייס.

 

כעת, אחרי הניסיון הרב שצברה, היא עוברת למרכז הבמה בתוכנית "סטייל בדרכים", לצד ירדן הראל שם היא מגיעה לבתיהם של מאותגרי לבוש, נכנסת להם לארונות, עושה סדר ולוקוחת אותם למסע שופינג שסופו מייק אובר.

 

בכתבת השער לשבועון "לאשה" היא משתפת איך היא צברה כל כך הרבה כוח באמצעות הרשתות החברתיות? האם הטראומה המשפחתית היא הגורם לאמביציה הגבוהה שיש לה להצליח ומהם הדברים הכי חשובים לה כעת?